από metereologos.gr
Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018
 
 

Νέα ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo

Τα νέα μοντέλα και η εξέλιξη της τεχνολογίας τους βελτίωσαν θεαματικά την πορεία της σουηδικής εταιρείας το 2017
Νέα ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Μία ακόμα θετική χρονιά κατέγραψε στο ενεργητικό της η Volvo Cars το 2017, σημειώνοντας συνεχόμενα ρεκόρ συνολικών πωλήσεων παγκοσμίως αλλά και επί μέρους στις σημαντικότερες αγορές του πλανήτη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν το προηγούμενο έτος κατά 7% σε σύγκριση με το 2016, φτάνοντας στα 571.577 αυτοκίνητα.

Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων - κατά 20,9% σε σχέση με το 2016 - καταγράφηκε στη γεωγραφική περιοχή Ασίας/Ειρηνικού και οφείλεται στη διαρκώς εντεινόμενη ζήτηση που εμφανίζουν τα μοντέλα Volvo στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, εκεί όπου η αύξηση έφτασε το 25,8%.
Παράλληλα οι πωλήσεις των σουηδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική κατά 3,3% το 2017, ενώ θετικό ήταν το πρόσημο και στην αγορά των ΗΠΑ, με τη βελτίωση των σχετικών μεγεθών να αγγίζει το 0,7%.



Τα ορόσημα του 2017


Το προηγούμενο έτος θα μείνει στην ιστορία της εταιρείας ως εκείνο με τις περισσότερες ταυτόχρονες εξελίξεις σε κάθε επίπεδο - προϊοντικό, τεχνολογικό και επενδυτικό. Αρχικά, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2017, παρουσιάστηκε ο διάδοχος του διαχρονικού best seller της φίρμας, του XC60, το οποίο όχι μόνο καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της αλλά είναι και το πρώτο σε πωλήσεις μεσαίο SUV στην Ευρώπη. Διαθέσιμο αποκλειστικά με δίλιτρους κινητήρες Drive-E βενζίνης και πετρελαίου και αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, το νέο XC60 εξοπλίζεται με όλα τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που έχει εξελίξει η Volvo ενώ αναδείχθηκε το ασφαλέστερο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιμής πώλησης, στις δοκιμές του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP.

Σε τεχνολογικό επίπεδο η Volvo Cars ανέδειξε το ενδιαφέρον της για τον τομέα της ηλεκτροκίνησης αποκαλύπτοντας τη μελλοντική στρατηγική της σύμφωνα με την οποία κάθε μοντέλο της από το 2019 θα διατίθεται και με ηλεκτροκινητήρα, σηματοδοτώντας έτσι την αύξηση των εκδόσεων που θα διαθέτει στην παγκόσμια αγορά και οι οποίες δεν θα περιορίζονται πλέον αποκλειστικά σε εκείνες με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Σε αυτή την κατεύθυνση η Volvo παρουσίασε την νέα προϊοντική πολιτική της Polestar, η οποία διατηρώντας τον ρόλο του κατασκευαστή των εκδόσεων υψηλών επιδόσεων για τα μοντέλα Volvo εξελίσσεται σε μια ανεξάρτητη μάρκα ηλεκτροκίνητων μοντέλων με πρώτο δείγμα γραφής το sport coupe Polestar 1 και καινοτόμες υπηρεσίες απόκτησης και χρήσης των αυτοκινήτων της.

Η καινοτομία είναι η λέξη που διακρίνει και το μικρότερο SUV της εταιρείας, το νέο XC40, το οποίο παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 και ξεχωρίζει στην κατηγορία του, καθώς αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας CMA θα διατίθεται σύντομα τόσο ως plug-in υβριδικό όσο και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, παρέχοντας ανεξαρτήτως έκδοσης πρόσβαση στο νέο μοντέλο υπηρεσιών «Care by Volvo».

Παράλληλα με τις προϊοντικές προσθήκες η Volvo Cars ανακοίνωσε πριν από το τέλος του 2017 τη συμφωνία συνεργασίας με την Uber, στο πλαίσιο της οποίας θα διαθέσει στην αμερικανική εταιρεία από το 2019 ως το 2021 10.000 αυτόνομα οχήματα, αλλά και το ύψος της επένδυσης των Σουηδών στο υπό κατασκευή εργοστάσιο στη Νότια Καρολίνα. Το συνολικό ποσό της επένδυσης θα υπερβεί το 1,1 δισ. δολάρια δημιουργώντας περίπου 4.000 νέες θέσεις εργασίας στην πρώτη γραμμή παραγωγής της Volvo στις ΗΠΑ, όπου θα κατασκευάζονται το επερχόμενο νέο S60 αλλά και η επόμενη γενιά του XC90 από το 2021.



Η πορεία στην Ελλάδα



Στη χώρα μας η Volvo Car Hellas αύξησε το 2017 το μερίδιο αγοράς στις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται στο 18,6%, έναντι ποσοστού 16,4% το 2016, καταγράφοντας ταξινομήσεις που την αναδεικνύουν ως τη δεύτερη μάρκα μεταξύ των premium κατασκευαστών σε λιανικές πωλήσεις στις αντίστοιχες κατηγορίες, με μερίδιο 26,7% έναντι 22,2% που είχε το 2016, και συνολικό αριθμό 1.308 πωλήσεων.

Οι επιδόσεις αυτές εξασφάλισαν στη Volvo την πρώτη θέση στις τέσσερις από τις πέντε κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Ειδικότερα η Volvo κατέλαβε την πρώτη θέση στις κατηγορίες των premium μεσαίων οικογενειακών με τα S60 και V60, των μεγάλων πολυτελών μοντέλων με τα S90 και V90, των μεγάλων SUV με το XC90, αλλά και στην κατηγορία των μεσαίων SUV με το νέο XC60, παρά το πολύ σύντομο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από το λανσάρισμα του μοντέλου στη χώρα μας ως το τέλος του 2017.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.