Για τους λάτρεις των οχημάτων ελευθέρου χρόνου το Sportage δεν αποτελεί άγνωστη «λέξη». Το κορεατικό SUV κατάφερε από την πρώτη στιγμή να κερδίσει το ελληνικό κοινό, προτάσσοντας ως βασικό του προτέρημα την υψηλή σχέση αξίας/τιμής που εξακολουθεί να χαρακτηρίζει το σύνολο των προτάσεων της KIA.
Φτάνοντας βέβαια στην πέμπτη κατά σειρά γενιά του αυτοκινήτου και βλέποντας τους βασικούς ανταγωνιστές του να μην απέχουν τιμολογιακά, το περίφημο «value for money» δεν θα μπορούσε να αποδειχθεί αρκετό.
Με την πρώτη ματιά λοιπόν αντιλαμβάνεσαι πως το νέο «selling point» του Sportage είναι ο αιχμηρός σχεδιασμός του. Αν μάλιστα στην εξίσωση προσθέσεις τις πληθωρικές διαστάσεις του και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό.
Στο εσωτερικό πάντως οι σχεδιαστικές επιλογές δείχνουν περισσότερο ορθολογικές. Περισσότερο… κορεατικές, καθώς σε επίπεδο φινιρίσματος η διαφορά ανάμεσα στο Sportage και στους ευρωπαίους ανταγωνιστές του παραμένει αισθητή.
Από την άλλη, ο εξοπλισμός δείχνει ικανός να καλύψει αυτή την απόσταση, την ίδια στιγμή που η επταετής εργοστασιακή εγγύηση, σε συνδυασμό με το δείγμα γραφής των κορεατικών προτάσεων στη χώρα μας, προσυπογράφει την αξιοπιστία του συνόλου.
Το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου επιβεβαιώνεται και από την οδική συμπεριφορά του στην άσφαλτο. Ναι μεν η απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζει ακόμα και στις δικίνητες εκδόσεις να πατήσουν στο χώμα, ωστόσο δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως πρόκειται για μια ασφάλτινη πρόταση.
Σε ρόλο πρωταγωνιστή, ο κινητήρας diesel των 1,7 λίτρων κάνει ακόμα πιο εύκολο το έργο του πλαισίου αλλά και του οδηγού, δείχνοντας παρ’ όλα αυτά την ηλικία του με το περιορισμένο εύρος λειτουργίας και την υψηλότερη απ’ ό,τι θα περίμενε κανείς κατανάλωση καυσίμου.

INFO

1.685 κ.εκ.

115 ίπποι/4.000 σ.α.λ.
280 Nm/1.250
Μηχανικό έξι σχέσεων
4,6 λίτρα/100 χλμ.
11,5 δευτερόλεπτα
176 χλμ./ώρα
30.000 χλμ. ή 24 μήνες
119 γραμμ./χλμ.
€ 107,1
€ 20.890

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ