από metereologos.gr
Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018
 
 

Στροφή στον ρεαλισμό για το νέο C4 Cactus

Η νέα γενιά του γαλλικού μοντέλου υιοθετεί συμβατικά χαρακτηριστικά
Στροφή στον ρεαλισμό για το νέο C4 Cactus
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

 Ως ένα τολμηρό σημείο αναφοράς στην γκάμα της Citroen ήδη από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του, το 2014, το C4 Cactus έφερε στο προσκήνιο μια σειρά αισθητικών νεωτερισμών με ισχυρότερο την παρουσία των πλαστικών Airbumps που του χάρισαν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Παραδόξως στο πρόσφατο facelift του μοντέλου αυτά καταργήθηκαν ή, για την ακρίβεια, μετατοπίστηκαν αλλοιωμένα στο κάτω μέρος των θυρών.

Το αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με άλλες σχεδιαστικές επιλογές, όπως τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, μετέτρεψε το νέο C4 Cactus από ευφάνταστο crossover σε ένα συμβατικό hatchback. Κίνηση όχι ανεξήγητη, αν σκεφτεί κανείς ότι έχουμε ήδη δει τα C3 Aircross και C5 Aircross, άρα η πρωτοτυπία είναι εξασφαλισμένη, αλλά όχι απαραίτητα αποδεκτή. Το καλό για τους ήδη ιδιοκτήτες C4 Cactus είναι ότι έχουν στην κατοχή τους ένα «future classic» μοντέλο που δεν θα ξεπεραστεί.
 
Πέρα από αυτά, το νέο Cactus ακολουθεί τη σχεδιαστική πεπατημένη του C3, ενώ υιοθετεί νέα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, νέα καθίσματα (Advanced Comfort Seats) και την άρτι αφιχθείσα στο τεχνολογικό οπλοστάσιο του ομίλου PSA (Peugeot-Citroen) καινούργια ανάρτηση με τα προοδευτικής λειτουργίας αμορτισέρ (Progressive Hydraulic Cushions) που εξασφαλίζουν καλύτερη ποιότητα κύλισης χάρη στα βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης.
 
Η διάθεση του ανανεωμένου C4 Cactus στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2018 με ευρεία γκάμα κινητήρων οι οποίοι, ωστόσο, δεν θα είναι διαθέσιμοι ταυτόχρονα. Η αρχή θα πραγματοποιηθεί με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων που αποδίδει 82 ίππους στην ατμοσφαιρική εκδοχή του, με ενδιάμεση επιλογή τους 110 ίππους και κορυφαία τους 130 ίππους με την προσθήκη turbo.
 
Αντίθετα, οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των 1,6 λίτρων θα προσφέρονται από το επόμενο φθινόπωρο με απόδοση 100 και 120 ίππους. Μία ακόμη επιλογή με σημασία, αν αναλογιστούμε την τεράστια παράδοση που έχουν οι Γάλλοι στην πετρελαιοκίνηση αλλά και την ισχυρή πίεση που δέχονται όλοι για δραματική βελτίωση των χαρακτηριστικών λειτουργίας τους και καλύτερες επιδόσεις στο πεδίο της προστασίας του περιβάλλοντος.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.