Ετοιμη να διεκδικήσει μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων παρουσιάζοντας τη δεύτερη γενιά του Leaf είναι πλέον η Nissan.
Διαφοροποιώντας την περί αισθητικής άποψή της η βελτιωμένη αεροδυναμική του «αιχμηρού» αμαξώματος αποτελεί δομικό στοιχείο της ύπαρξής του με στόχο την αναβάθμιση των μεγεθών που θεωρούνται κρίσιμα για μοντέλα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία.
To Leaf πρώτης γενιάς είναι σήμερα το δημοφιλέστερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα στον κόσμο, με περισσότερες από 280.000 πωλήσεις, αλλά το νέο Leaf μπορεί να το ξεπεράσει χάρη στο βελτιωμένο ηλεκτρικό σύνολο που αποδίδει σχεδόν 150 ίππους (περίπου 40 περισσότερους από ό,τι στο παρελθόν), και τη σημαντικά αυξημένη αυτονομία κίνησης –διανύοντας περισσότερα από 500 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση.
Πέρα από την τεχνολογία e-Pedal, η οποία συμβάλλει στην ταχύτερη ανάκτηση ενέργειας και επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει, να επιβραδύνει ή να ακινητοποιεί το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού, το Leaf εισάγει στα μικρομεσαίου μεγέθους μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων την αυτόνομη οδήγηση, μέσω του ProPILOT Assist.
Το συγκεκριμένο σύστημα υποστηρίζει τον οδηγό κατά τη διάρκεια της οδήγησης, χρησιμοποιώντας κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες που σκανάρουν τον δρόμο, διατηρούν την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, αντιλαμβάνονται τις καιρικές συνθήκες, αναγνωρίζουν τις θέσεις στάθμευσης και κατευθύνουν σε αυτές το Leaf εκτελώντας όλες τις λειτουργίες για την πλήρη ακινητοποίηση του. Μια τεχνολογία που θα ενσωματωθεί σύντομα και στα άλλα μοντέλα της φίρμας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ