από metereologos.gr
Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
 
 

Skoda Citigo: Η εποχή της ωριμότητας

Αναζητώντας τις διαφορές
Skoda Citigo: Η εποχή της ωριμότητας
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Αποστολή, Πράγα

Σχεδόν πέντε χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση στο ευρωπαϊκό προσκήνιο ως το μικρότερο μοντέλο της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας το Citigo παραμένει για εμάς μια από τις ενδεδειγμένες επιλογές για όσους αναζητούν μια αξιόπιστη λύση στο ζήτημα της αστικής μετακίνησης.

Παρά δε τις μικρές διαστάσεις του κατάφερνε να αποτελεί ένα από τα ελάχιστα μοντέλα αναφοράς στην κατηγορία του με κριτήριο την οδική του συμπεριφορά. Εξαιτίας αυτού η πρόσφατη ανανέωσή του προσδίδει λάμψη σε άλλους τομείς που θεωρούνται σημαντικοί σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Ο νέος προφυλακτήρας, το ανασχεδιασμένο καπό, τα φώτα ημέρας τύπου LED, η γρίλια στη μάσκα, οι τροχοί 15 ιντσών, τα επιπλέον τρία εκατοστά στο αμάξωμα - που διαμορφώνουν το μήκος στα 3,597 μέτρα - αλλά κυρίως οι αλλαγές στον θάλαμο επιβατών επανατοποθετούν το Citigo απέναντι στον ανταγωνισμό του. Αλλαγές που αφορούν τον νέο πίνακα οργάνων, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, τη διαθέσιμη δερμάτινη επένδυση και το πολυλειτουργικό τιμόνι.

Σημειώστε εδώ ότι τα 251 λίτρα του χώρου αποσκευών διαμορφώνουν ένα από τα μεγαλύτερα πορτμπαγκάζ στα αντίστοιχου μεγέθους αυτοκίνητα. Πέρα από τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τρίθυρου και πεντάθυρου αμαξώματος, την παρουσία νέων συστημάτων ασφάλειας και τις επιπλέον λειτουργίες συνδεσιμότητας οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επιλέξουν μεταξύ της έκδοσης ισχύος (60 ή 75 ίππων) του ίδιου κινητήρα βενζίνης των 999 κ.εκ. Υπάρχει επίσης η έκδοση φυσικού αερίου CNG απόδοσης 68 ίππων η οποία προφανώς και είναι η οικονομικότερη όλων σε ό,τι αφορά το κόστος χρήσης, όχι όμως και στην τιμή αγοράς της.

Μιλώντας για οικονομία αξίζει να γνωρίζετε ότι το Citigo των 60 ίππων διατίθεται από 9.600 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, θεωρητική μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 101 γραμμ./χλμ. (άρα τέλη κυκλοφορίας 98,98 ευρώ) και τακτική συντήρηση κάθε 30.000 χλμ. ή 24 μήνες. Οσο για την οδηγική εμπειρία, πέρα από τον σβέλτο ρυθμό κίνησης του μικρού Skoda και την απουσία ενοχλητικών θορύβων, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εναλλακτική και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που αναμφισβήτητα θα αποτελέσει πόλο έλξης για τους «μαχητές» των δρόμων της πόλης.
INFO
Πέρα από την τιμή εκκίνησης των 9.600 ευρώ για την έκδοση των 60 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, το αντίστοιχης ισχύος Citigo με αυτόματο κιβώτιο κοστίζει από 10.400 ευρώ ενώ οι τρεις εκδόσεις εξοπλισμού Active, Ambition, Style με τον κινητήρα φυσικού αερίου των 68 ίππων διατίθενται προς 12.300, 12.800 και 13.300 ευρώ


Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.