Αποστολή, Γενεύη
Πολλές φορές η επιτυχία δεν περιγράφεται από τα ψυχρά νούμερα των πωλήσεων. Μπορεί λοιπόν η νέα E-Class Cabriolet να μην αποτελεί την πλέον περιζήτητη πρόταση στην πολυσύνθετη γκάμα ενός κατασκευαστή, όπως είναι η Mercedes-Benz, το γεγονός αυτό ωστόσο δεν της αφαιρεί το δικαίωμα να διεκδικεί τον τίτλο της πιο γοητευτικής.
Με τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές να προέρχονται από την coupe εκδοχή του αυτοκινήτου, είναι κάτι παραπάνω από προφανές πως τη διαφορά κάνει η απουσία σταθερής οροφής.
Σε νέο μέγεθος
Η θεαματική αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων οδήγησε αυτή την E-Class Cabrio σε μια νέα κατηγορία μεγέθους. Σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, το μήκος του αμαξώματος «κέρδισε» 12,3 εκατοστά, εκ των οποίων τα 11,3 προκύπτουν από την αύξηση του μεταξονίου. Καθοριστική, κυρίως ως προς τη δυνατότητα της γερμανικής πρότασης να φιλοξενεί στο εσωτερικό της τέσσερις ενηλίκους, αναδεικνύεται και η αύξηση του πλάτους, η οποία υπερβαίνει τα 7 εκατοστά. Μιλώντας πάντως για τον τετραθέσιο θάλαμο επιβατών και την άνεση που είναι ικανός να προσφέρει, οφείλεις να αναφερθείς στην ιδιαίτερα αποτελεσματική ηχομόνωση της υφασμάτινης οροφής καθώς και στα συστήματα που… ενθαρρύνουν την αναδίπλωσή της ακόμα και τις ψυχρές ημέρες του χειμώνα.
Ο λόγος για το AIRCAP που αναπτύσσεται στην κορυφή του παρμπρίζ περιορίζοντας τους στροβιλισμούς του αέρα στο εσωτερικό και του AIRSCARF που τροφοδοτεί με θερμό αέρα τον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού. Κατά τ’ άλλα, ο «θάλαμος διακυβέρνησης» ακολουθεί το σχεδιαστικό και εξοπλιστικό παράδειγμα των κατά γενική ομολογία συμβατικότερων E-Class.
Οι δύο ψηφιακές οθόνες, μεγέθους 12,3 ιντσών έκαστη, δίνουν το τεχνολογικό στίγμα του αυτοκινήτου, ωστόσο τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης είναι εκείνα που σου επιτρέπουν να μιλήσεις για χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης.
Ισορροπία δυνάμεων
Παρά την απουσία σταθερής οροφής και το διόλου ευκαταφρόνητο μήκος των 4,83 μέτρων, το πλαίσιο της E-Class Cabriolet βρίσκει τις απαντήσεις, υπηρετώντας με την ίδια επάρκεια την άνεση και τη δυναμική.
Η αερανάρτηση ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και χωρίς αμφιβολία ενισχύει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του οδηγού, παρ’ όλα αυτά δεν χρειάζεται να καταφύγει κανείς σε εξεζητημένες λύσεις για να φέρει την E-Class Cabriolet στα μέτρα του.
Αρκεί να καταφύγει στον διακόπτη του DRIVE SELECT και να μεταβάλει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων –κοινός παρονομαστής όλων των εκδόσεων –και την απόκριση των κινητήριων συνόλων.
Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει ο νέος πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 2,0 λίτρων, επιτυγχάνοντας με τους 194 ίππους και τα 400 Nm ροπής την απόλυτη ισορροπία μεταξύ των επιδόσεων και της οικονομίας καυσίμου. Φυσικά, η γκάμα της νέας E-Class Cabriolet προσφέρει και ισχυρότερες επιλογές με κίνηση στους πίσω ή στους τέσσερις τροχούς.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ