Η νέα Μ5, που διανύει τις τελευταίες δοκιμές στο «φυσικό της έδαφος», δηλαδή τις πίστες, αναμένεται να λανσαριστεί το 2017, με τεχνολογία τετρακίνησης που κάνει ακόμη πιο δυναμική την οδηγική εμπειρία του business sedan. Με καμουφλαρισμένη την εμφάνισή της, το πιο γρήγορο μοντέλο της σειράς 5 δοκιμάστηκε σε όλα τα πεδία και κυρίως με το νέο σύστημα M xDrive της πίσω κίνησης. Η νέα συνταγή προβλέπει κατανομή της ροπής και στους εμπρός τροχούς, μόνο όταν οι πίσω δεν μπορούν να μεταφέρουν περισσότερη ισχύ στον δρόμο και απαιτείται πρόσθετη ελκτική πρόσφυση. Στη νέα Μ5 ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πολλαπλά προγράμματα, είτε για απόλυτη τετρακίνηση ή μόνο ως πισωκίνητο! Η μετάδοση της κινητήριας ισχύος γίνεται αποκλειστικά από ένα πολύ αποδοτικό οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει από τρία προγράμματα και να αλλάζει σχέσεις μηχανικά, από τα χειριστήρια στο τιμόνι, κάνοντας ακόμη και σπορ πολλαπλά κατεβάσματα. Χωρίς να έχουν ανακοινωθεί οι επιδόσεις του, το σπορ σεντάν μοντέλο θα προσφέρει πολύ πιο γρήγορες επιταχύνσεις 0 – 100 ή 200 χλμ./ώρα σε σχέση με τους προκατόχους του.
Κάτω από το καπό της νέας BMW M5 βρίσκεται η τελευταία έκδοση του V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo. Ο βελτιωμένος υψηλόστροφος κινητήρας ξεπερνά τον προκάτοχό του σε επίπεδο ισχύος και ροπής –οπότε, με γνώμονα ότι η σημερινή Μ5 αγγίζει τους 560 ίππους, η νέα γενιά είναι πιθανόν να βρίσκεται κοντά στην περιοχή των 600 ίππων.
Νέο είναι και το κόκπιτ του μοντέλου, όπου στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η ανεξάρτητη οθόνη Control Display. Ο πίνακας οργάνων Μ με δύο κλασικά στρογγυλά όργανα και κόκκινες βελόνες φιλοξενεί ένα πρόσθετο ψηφιακό ταχύμετρο στην αριστερή πλευρά ενώ οι ενδείξεις αλλαγής σχέσης προβάλλονται στο Head-Up Display, το σύστημα που προβάλλει τις λειτουργίες στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου. Επίσης, τα ειδικά γραφικά της έκδοσης Μ έχουν ανανεωθεί, ενώ μπορούν να προβάλλονται πληροφορίες πλοήγησης, εάν το επιθυμεί ο οδηγός.
Ακόμη, ο οδηγός έχει πλέον στα χέρια του έναν επανασχεδιασμένο επιλογέα, όπου μέσω του τριθέσιου διακόπτη μπορεί να γίνει η επιλογή των προγραμμάτων αλλαγών Drivelogic.
Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει το πρόγραμμα S mode, που επιτρέπει πολλαπλά κατεβάσματα, κάτι που μειώνει δραστικά τους χρόνους αλλαγών σε σπορ ελιγμούς, όπως το δυνατό φρενάρισμα στις στροφές. Η νέα Μ5 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά στα τέλη του 2017.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ