Η ανανεωμένη S-Class, η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στη Σανγκάη, ένα σαλόνι που έχει κατακλυσθεί από ευρωπαϊκά εργοστάσια, ως μια επιδρομή σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά –όπου τα πολυτελή, σπορ και κάθε λογής ακριβά μοντέλα έχουν ζήτηση!
Η γερμανική εταιρεία υπερηφανεύεται στο συγκεκριμένο σαλόνι για τη φρεσκαρισμένη S-Class, που μπορεί να μην κεντρίζει το ενδιαφέρον τόσο με τις σχεδιαστικές της αλλαγές, όμως κλέβει την παράσταση με τις νέες τεχνολογίες που παρελαύνουν σε κάθε μοντέλο.
Η νέα S-Class βρίθει τεχνολογικών καινοτομιών και ιδιαιτέρως με το εξελιγμένο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης.
Συγκεκριμένα, οι Γερμανοί αναφέρουν ότι τα συστήματα Active Assist Distance Distronic και Active Steering Assist θα έχουν ακόμη πιο ενεργό ρόλο στον τομέα της ημιαυτόνομης οδήγησης, όπως για παράδειγμα ότι το όχημα θα μπορεί να διατηρεί υψηλά αποθέματα ασφάλειας και να διατηρεί ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ακόμα και με τους εμπρός τροχούς όταν είναι υπό γωνία. Επίσης, το μεγάλο μοντέλο της γερμανικής φίρμας θα μπορεί –μέσω των παραπάνω συστημάτων –να ρυθμίζει την ταχύτητα, τόσο στις στροφές όσο και στις διασταυρώσεις!
Σημαντικό είναι ότι το πολυτελές αστέρι των Γερμανών θα μπορεί να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του οχήματος μέσω των δεδομένων που θα λαμβάνει από τις πολλαπλές ηλεκτρονικές λειτουργίες, το σύστημα πλοήγησης, τις κάμερες κ.ά. Οσο ο οδηγός θα… ξεκουράζεται πίσω –πάντα –από το τιμόνι θα μπορεί να βλέπει μέσω του head-up display όλες τις ενέργειες του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης.
Στην εξωτερική του εμφάνιση, όπως προαναφέραμε, το νέο μοντέλο δεν έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά που ούτως ή άλλως δεν απαιτούσε και κάποια ριζική αλλαγή, μιας και η εμφάνισή του κρίνεται ιδιαιτέρως σύγχρονη.
Ο άνεμος ανανέωσης άγγιξε τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω ενώ υπάρχουν νέα LED με το νέο εξτρά LED Intelligent Light System που προσφέρει επιπλέον λειτουργίες σε ό,τι αφορά την απόδοση των φωτιστικών σωμάτων –οι οποίες προσαρμόζουν τον φωτισμό ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου, τα απέναντι διερχόμενα οχήματα κ.ά. Το βασικό μοτέρ είναι biturbo V6 των 3 λίτρων με 362 ίππους ενώ αμέσως πιο δυνατή έκδοση είναι η biturbo V8 στα 4 λίτρα με 463 ίππους. Η ΑΜG S63 αγγίζει τους 603 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο ΑMG Speedshift MCT εννέα σχέσεων. Στην κορυφή η S65 με τον V12 να συνεχίζει να αποδίδει 621 ίππους.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ