Η Mercedes-Benz έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι είναι από τις λίγες εταιρείες που μπορεί να μεταμορφώσει ένα απλό SUV σε ένα «όπλο» υψηλών επιδόσεων. Το πιστό, μαγικό ραβδί της παραμένει ο κορυφαίος βελτιωτικός οίκος AMG, που τηρεί κατά γράμμα τις υποσχέσεις του –εδώ και πολλές δεκαετίες –απέναντι σε ένα απαιτητικό κοινό που δεν δέχεται συμβιβασμούς. Τελευταίο δείγμα γραφής της θαυματουργής συνεργασίας ανάμεσα στη Mercedes-Benz και στην AMG αποτελούν τα δύο εκλεπτυσμένα SUV της, η GLC 63 ΑMG και η GLC 63AMG Coupe που πέρασαν το κατώφλι του βελτιωτικού οίκου.

Ο έμπειρος βελτιωτικός οίκος πλαισίωσε τα δύο γερμανικά μοντέλα με τα καλύτερα υλικά του, προσδίδοντας, πέρα από τη στερεότυπη αύξηση της ισχύος, έναν σπορ μανδύα εξωτερικά αλλά και εσωτερικά των μοντέλων. Οι γρήγορες Mercedes-Benz κλέβουν την παράσταση τόσο στον τομέα των επιδόσεων όσο και στην εμφάνιση, όπου και εδώ ο ρόλος της AMG ήταν καταλυτικός.

Επιγραμματικά, ενίσχυσε την εξωτερική εμφάνιση με τους πιο επιβλητικούς προφυλακτήρες, «ανέβασε» τα δύο SUV σε ζάντες 19 ιντσών (υπάρχει και πακέτο 21 ιντσών), πρόσθεσε προστατευτικά στους θόλους, έβαλε τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, πραγματοποιώντας ουσιαστικά μια εκτενή σειρά άλλων αισθητικών και μηχανικών παρεμβάσεων, όπως υποτάσσει το «πρωτόκολλο» AMG. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό και σε κάθε περίπτωση προμηνύει και τις αγωνιστικές επιδόσεις των δύο μοντέλων.

Τα λογότυπα V8 δεσπόζουν κάτω από τα καπό, όπου εδρεύει (και στις δύο εκδόσεις) ο θηριώδης 4,0 λίτρων βενζινοκινητήρας των διπλών τούρμπο που αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής. Αν οι αγωνιστικές ορέξεις των πελατών είναι ακόμη μεγαλύτερες, τότε υπάρχουν και οι εκδόσεις S, με τους 510 ίππους και τα 700 Nm. Το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με εννεατάχυτο κιβώτιο της γερμανικής εταιρείας. Πέρα από το σπορ μενού, τα δύο γερμανικά μοντέλα παραμένουν πιστά στα SUV καθήκοντά τους με όπλο την εξελιγμένη τετρακίνηση 4Matic+, που φροντίζει να κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο οδόστρωμα ή στις εκτός δρόμου διαδρομές.

Ο μακροσκελής πίνακας του εξοπλισμού περιλαμβάνει τα πάντα στον τομέα της άνεσης και την ασφάλειας, με τον οδηγό –και σε αυτές τις γερμανικές προτάσεις της Mercedes-Benz –να έχει το Drive Select, με τα προγράμματα Comfort, Eco, Sport και Sport Plus, και το Race στις εκδόσεις S. Επίσης, η γνώριμη αερανάρτηση Air Body Control της Mercedes ενισχύει τις δύο AMG προτάσεις με τρεις ρυθμίσεις (Comfort, Sport, Sport Plus). Και τα δύο αυτοκίνητα θα παρουσιαστούν στο Διεθνές Σαλόνι της Νέας Υόρκης.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ