από metereologos.gr
Σάββατο 21 Ιουλίου 2018
 
 

Νέα μοντέλα Honda στη Γενεύη

Η ελβετική έκθεση θα αποτελέσει πεδίο επίδειξης των καινοτομιών της ιαπωνικής εταιρείας
Νέα μοντέλα Honda στη Γενεύη
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος
 
First Honda Clarity Fuel Cell Arrives in Europe
New Civic Type R Prototype breaks cover in Paris
 
2  φωτογραφίες

 

Την ώρα που η ευρωπαϊκή αγορά υποδέχεται σταδιακά τη δέκατη γενιά του Civic - στη χώρα μας το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Ιούνιο -, η Honda δρομολογεί την αποκάλυψη, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης στις 7 Μαρτίου, τριών νέων μοντέλων που σηματοδοτούν τη μελλοντική της πορεία.

Το πρώτο από αυτά αποτελεί την κορυφαία έκδοση του Civic με τα διακριτικά Type R και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την απολαυστικότερη, κατά τους Ιάπωνες, εμπειρία οδήγησης στην κατηγορία των hatchback μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Εξελιγμένο παράλληλα με το συμβατικό Civic, με αμοιβαία οφέλη στην οδηγική συμπεριφορά και στην ποιότητα, το Type R θα εφοδιάζεται με τον κινητήρα βενζίνης 2.0 VTEC Turbo ενώ θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Σουίντον της Βρετανίας. Από εκεί θα εξάγεται, ήδη από το εφετινό καλοκαίρι, στις ευρωπαϊκές αγορές, στην Ιαπωνία και για πρώτη φορά ως Honda Type R στη Βόρεια Αμερική.

Το δεύτερο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας στη Γενεύη βρίσκεται στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση από το Type R. Συνοδευόμενο από τον χαρακτηρισμό του πιο προηγμένου οχήματος κυψελών καυσίμου παγκοσμίως, το νέο Clarity Fuel Cell θα εκτεθεί στην ελβετική διοργάνωση με στόχο όχι μόνο να προσελκύσει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του το ενδιαφέρον του κοινού αλλά και για να ενισχύσει την πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία HyFIVE (Hydrogen For Innovative Vehicles) για την ευρύτερη χρήση των οχημάτων κυψελών καυσίμου και τη δημιουργία βιώσιμης υποδομής ανεφοδιασμού υδρογόνου στη γηραιά ήπειρο.

Δίπλα στα μοντέλα αυτά θα εκτεθεί, για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού εδάφους, και το Honda NueV, ένα πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα που διαθέτει ένα προηγμένο «συναισθηματικό σύστημα κίνησης», το οποίο ανιχνεύει τις αποφάσεις του οδηγού του ενώ όταν εκείνος δεν το χρησιμοποιεί θα μπορεί είτε να λειτουργεί ως όχημα κοινής χρήσης παραλαμβάνοντας και αφήνοντας επιβάτες σε τοπικούς προορισμούς είτε παρέχοντας ενέργεια στο ηλεκτρικό δίκτυο τις ώρες υψηλής ζήτησης, όταν είναι ανενεργό, μετατρέποντας έτσι τον νεκρό χρόνο του σε χρήμα.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.