Τη δυναμική παρουσία της στην ελληνική αγορά επιβεβαίωσαν οι εμπορικές επιδόσεις της Peugeot το 2016, καταγράφοντας συνολικά 6.055 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων και εμφανίζοντας αύξηση πωλήσεων 11,5% σε σχέση με το 2015. Με βάση τα στοιχεία αυτά το μερίδιο της γαλλικής φίρμας προσδιορίζεται στο 7,2% ενώ αξίζει να συνυπολογιστεί εν είδει μέτρου σύγκρισης ότι η συνολική αγορά επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 3,8%, με 84.518 ταξινομήσεις έναντι 81.457 την προηγούμενη χρονιά.
Η αύξηση των ταξινομήσεων αυτοκινήτων Peugeot σημειώθηκε ταυτόχρονα και στις λιανικές και στις εταιρικές πωλήσεις.
Αναλυτικότερα το Peugeot 208 κατέγραψε 2.387 ταξινομήσεις και διείσδυση 43% στις συνολικές πωλήσεις επιβατικών της μάρκας ενώ το Peugeot 108 με 1.192 ταξινομήσεις εμφάνισε διείσδυση 21%.
Επιπλέον, αυξητική πορεία σε σχέση με το 2015 ακολούθησαν και τα υπόλοιπα μοντέλα όπως το 308 με αύξηση πωλήσεων κατά 40% σε σχέση με το 2015, το 2008 με αύξηση σε σχέση με το 2015 κατά 47%, αλλά και το νέο Peugeot 3008 το οποίο λανσαρίστηκε στη χώρα μας προς το τέλος Νοεμβρίου συγκεντρώνοντας ήδη μεγάλο αριθμό παραγγελιών.
Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2016 και για την Peugeot Professionnel η οποία κατέκτησε μερίδιο αγοράς 8,4% διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (LTR & RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, και ελεύθεροι επαγγελματίες.
Καθοριστικό ρόλο στην προτίμησή τους αυτή διαδραμάτισαν παράγοντες όπως η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις, ο εξοπλισμός και η νέα γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel προδιαγραφών Euro 6 σε συνδυασμό με την ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, το χαμηλό κόστος χρήσης των αυτοκινήτων Peugeot και το επίπεδο εξυπηρέτησης της ελληνικής αντιπροσωπείας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ