από metereologos.gr
Κυριακή 27 Μαΐου 2018
 
 

Το αντίπαλον δέος

Πρεμιέρα στην έκθεση CES για το Faraday Future 91 των 1.050 ίππων
Το αντίπαλον δέος
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος
 
 
4  φωτογραφίες

 

Σε προνομιακό πεδίο επίδειξης τεχνολογιών που εφαρμόζονται και στην αυτοκινητοβιομηχανία εξελίσσεται σταδιακά η ετήσια διοργάνωση Consumer Electronics Show που κλείνει σήμερα τις πύλες της στην αμερικανική μητρόπολη του τζόγου. Δίπλα στις παραδοσιακές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων που κάθε χρόνο παρουσιάζουν εκεί καινοτομίες οι οποίες ενσωματώνονται στα μοντέλα τους, εμφανίζονται πλέον και αυτόφωτες τετράτροχες προτάσεις από νεοφυείς επιχειρήσεις που διεκδικούν αρχικά την προσοχή και δευτερευόντως τα χρήματα του κοινού.

Η νεότερη από αυτές, με το όνομα Faraday Future, ιδρύθηκε το 2014, εδρεύει στην Καλιφόρνια και χάρη σε κινεζική χρηματοδότηση παρουσίασε φέτος το πρώτο της μοντέλο παραγωγής με προφανή στόχο τους πελάτες της αναγνωρισμένης Tesla Motors.

Tο FF91, όπως ονομάζεται, προβάλλεται ως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με την ταχύτερη επιτάχυνση στον κόσμο, καθώς απαιτούνται μόλις 2,96 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία «0-96 χλμ./ώρα» - χρόνος καλύτερος από εκείνον που σημειώνει η κορυφαία P100D έκδοση του Tesla Model X.

Η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων του FF91 αγγίζει τους 1.050 ίππους και τα 1.800 Nm ροπής, μεγέθη εξωπραγματικά για ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής, με αυτονομία 700 χλμ., το οποίο από πλευράς διαστάσεων - με μήκος 5,25 και μεταξόνιο 3,20 μέτρα - ανταγωνίζεται τις Mercedes-Benz S-Class και Bentley Flying Spur. Φανταστείτε ότι η ανάκλιση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει ως τις 60 μοίρες συνδυάζοντας την πολυτέλεια με τις καταιγιστικές επιδόσεις. Παρά το μέγεθός του και τους τροχούς 22 ιντσών το FF91 υπόσχεται ευελιξία αντίστοιχη με αυτήν ενός μεσαίου μεγέθους μοντέλου αξιοποιώντας το σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ διαθέτει μεταξύ άλλων και σύστημα ενεργής ρύθμισης της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος ανάλογα με την ταχύτητά του.

Στα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του FF91 περιλαμβάνονται επίσης τρισδιάστατος σαρωτής στο καπό, 10 HD κάμερες, 13 ραντάρ μικρής και μεγάλης εμβέλειας και 12 υπερηχητικοί αισθητήρες που εξυπηρετούν τη λειτουργία αυτόνομης οδήγησης.

Θεωρήστε δεδομένη τη δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο αλλά και την εισαγωγή δεδομένων στο σύστημα του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα τη διαδρομή που σχεδιάσατε στο laptop σας, μεταφέρατε στο αυτοκίνητο και μπορείτε να τροποποιήσετε από το smartphone σας.



ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.