Μπορείς απλώς να σταθείς σιωπηλός, χαμηλώνοντας το βλέμμα σου μπροστά σε ένα μικρό θαύμα της Μηχανικής. Μπροστά σε μια premium κατασκευή που δεν διστάζει να «τσαλακώσει» το αστραφτερό της περιτύλιγμα και να λησμονήσει την αριστοκρατική καταγωγή της, θέτοντας υπό αμφισβήτηση κάθε καταγεγραμμένο ή μη νόμο της Φυσικής.
Μπορείς απλώς να απολαύσεις το βραχνό ξέσπασμα του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα και την αίσθηση της απόλυτης επιτάχυνσης που προσφέρουν, κάθε φορά που εξαντλείς τη διαδρομή του δεξιού πεντάλ, οι 612 ίπποι και τα 850 Nm ροπής.
Μεγέθη που δύσκολα μπορεί να συλλάβει ο ανθρώπινος νους και ακόμα δυσκολότερα καταφέρνει να περιγράψει ο τίτλος της ισχυρότερης Mercedes-Benz E-Class που έχει βρεθεί σε γραμμές παραγωγής.
Σε κάθε περίπτωση, τα εύσημα για τη δημιουργία της νέας E 63 S με τα διακριτικά AMG ανήκουν στους μηχανικούς του Αffalterbach –μια μικρή ομάδα θαυματοποιών που επιμελήθηκε όχι μόνο το οκτακύλινδρο σύνολο των 4,0 λίτρων αλλά κάθε τι που συμβάλλει στη μεταμόρφωση ενός αγαθού γίγαντα σε μια αδυσώπητη «πολεμική» μηχανή. Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ που κάνει τα εύκολα δύσκολα κατανέμοντας δυναμικά τη διαθέσιμη ροπή ανάμεσα στον μπροστινό και στον πίσω άξονα. Την αερανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που αναλαμβάνει να περιφρουρήσει τις premium καταβολές του αυτοκινήτου αλλά και να διαχειριστεί στο απόλυτο όριο το βάρος των 1.800 κιλών.
Το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων με τους πολλαπλούς συμπλέκτες στη θέση του παραδοσιακού μετατροπέα ροπής και τη μοναδική ικανότητα να «διαβάζει» τη σκέψη σου αντιδρώντας με την ταχύτητα της αστραπής.
Τα ακούραστα κεραμικής σύνθεσης δισκόφρενα, πολύτιμος σύμμαχος και απαραίτητο «αξεσουάρ» έστω και αν πρέπει να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη για να τα αποκτήσεις.
Το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο στην ισχυρότερη έκδοση «S» με την υψηλότερη πίεση υπερπλήρωσης και το καλοδεχούμενο πλεόνασμα των 41 ίππων και των 100 Nm ροπής.
Διαδικασία fast track


O χρόνος στο αριστερό κάθισμα της E 63 S κυλά με καταιγιστικό ρυθμό. Το παιχνίδι επιβίωσης στο βρεγμένο επαρχιακό δίκτυο της Πορτογαλίας ολοκληρώνεται στην πύλη ενός εκ των απαιτητικότερων αυτοκινητοδρομίων της Γηραιάς Ηπείρου. Το Autodromo Internacionale do Algarve, εκεί όπου δύο χρόνια νωρίτερα είχε πραγματοποιήσει τη δική της πρεμιέρα η «μικρότερη» αλλά εξίσου εντυπωσιακή C 63.
Με το AMG DYNAMIC SELECT στη θέση RACE και τα ηλεκτρονικά –ως ένδειξη σεβασμού στη φιλοξενία των Γερμανών –ένα βήμα πριν από την πλήρη… περιθωριοποίηση, η E-Class των 612 ίππων δεν δυσκολεύεται να διατηρηθεί στην ουρά της κόκκινης AMG GT S.
Για εκείνους που θα επιλέξουν το θέαμα από την ουσία, το drift mode είναι η κατάλληλη επιλογή. Οι υπόλοιποι θα πρέπει πρώτα να «νικήσουν» τους δικούς τους φόβους αν θέλουν να «ξεκλειδώσουν» τις πραγματικές δυνατότητες μιας σύνθετης αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικής κατασκευής.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ