VW Polo
1.0 MPI
Κινητήρας: 999 κ.εκ., 75 ίπποι
Κατανάλωση: 5,1 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 116 γραμμ. CO2 / χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €269 / μήνα*

Η βασική έκδοση κυβισμού και ισχύος του γερμανικού supermini στην ελληνική αγορά δεν διαθέτει τη σπιρτάδα και τις επιδόσεις των ισχυρότερων Polo με τους TSI κινητήρες αλλά διατηρεί την ποιότητα κατασκευής που διακρίνει την τελευταία γενιά του μοντέλου της VW.

Με απόδοση 75 ίππους και 95 Nm ροπής ο κινητήρας του Polo 1.0 MPI πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Τα 14,3 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για τη διαδικασία επιτάχυνσης «0-100 χλμ./ώρα» και η μέγιστη ταχύτητα των 173 χλμ./ώρα είναι ενδεικτικά στοιχεία του χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών των 280 λίτρων, οι χωροταξικές δυνατότητες του θαλάμου επιβατών και η ουδέτερη οδική συμπεριφορά του αποτελούν τα καλύτερα εχέγγυα για την επιλογή του με τη μορφή ενοικίασης.

Peugeot 208
1.6 BlueHDi
Κινητήρας: 1.560 κ.εκ., 100 ίπποι
Κατανάλωση: 3,6 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 79 γραμμ. CO2 / χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €289 / μήνα*

Αν για τους Γάλλους οι πετρελαιοκινητήρες αποτελούν φετίχ, για την Peugeot το 208 με την τεχνολογία BlueHDi αποδεικνύεται μια πολύ ισορροπημένη επιλογή για καθημερινή χρήση, η οποία μάλιστα δεν εξαντλείται στο κόστος χρήσης που προκύπτει από αυτή.

Η αισθητική του αυτοκινήτου, η απόδοση του συγκεκριμένου μηχανικού συνόλου με τους 100 ίππους και τα 250 Nm ροπής και το ιδιαίτερα χαμηλό περιβαλλοντικό του αποτύπωμα συνδυάζονται με την πρωτοτυπία του i-Cockpit, το οποίο αρχικά θα ξενίσει με την εργονομία του και την «ιδιαίτερη» θέση οδήγησης, στη συνέχεια όμως θα σας κερδίσει με την αμεσότητα που προσφέρει.

Η οθόνη αφής των 7 ιντσών θα βοηθήσει τους χρήστες smartphones να εκμεταλλευθούν στο έπακρο τις λειτουργίες των τηλεφώνων τους αποσπώντας την προσοχή τους από την μέτρια αίσθηση του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Citroen C4 Cactus
1.6 BlueHDi S&S
Κινητήρας: 1.560 κ.εκ., 100 ίπποι
Κατανάλωση: 3,4 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 89 γραμμ. CO2 / χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €319 /μήνα*

Εμφανώς διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας του και αποκλειστικά δικίνητο παρά τους περί του αντιθέτου αισθητικούς υπαινιγμούς, το C4 Cactus αντικατοπτρίζει την άποψη της Citroen για την αυτοκίνηση του 21ου αιώνα. Τα Airbumps στις πλευρικές επιφάνειες αποτελούν δομικό στοιχείο του, το diesel μοτέρ κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου, ενώ ο τοποθετημένος στην οροφή αερόσακος συνοδηγού και το σύστημα multimedia SMEG με οθόνη επτά ιντσών δίνουν τον τόνο στο ούτως ή άλλως ευρηματικό και εξαιρετικά λιτό εσωτερικό με τα καθίσματα-πολυθρόνες. Βασικό χαρακτηριστικό του C4 Cactus αποτελεί η άνεση που προσφέρει, με τις επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης η οποία εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και σύστημα Stop&Start, να περνούν σε δεύτερη μοίρα, παρά την επαρκέστατη ροπή των 254 Nm.

Audi A3
1.6 TDI S tronic
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., 110 ίπποι
Κατανάλωση: 3,8 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 99 γραμμ. CO2 / χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €449/μήνα*

Με σταθερή υπεραξία στην κατηγορία των premium hatchbacks, αυτό το Α3 προσφέρει όλη την τεχνολογία αιχμής της Audi σε μικρομεσαίο μέγεθος και αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων που αποδίδει 250 Nm ροπής και στη συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων S tronic.

Η ευκολία που εξασφαλίζει το αυτόματο κιβώτιο στην καθημερινή χρήση σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου – σε ρεαλιστικές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 6 λίτρα / 100 χλμ. – και τις μεταφορικές δυνατότητες του αυτοκινήτου (χώρος αποσκευών 365 λίτρα, εξαιρετικοί χώροι για τέσσερις ενηλίκους) καθιστούν αυτή την έκδοση ενδεδειγμένη επιλογή. Αν συνυπολογίσετε τα συστήματα ασφαλείας και το προηγμένο MMI σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, δύσκολα θα ζητήσετε κάτι περισσότερο σε αυτή την κατηγορία.

Jeep Renegade
1.4 4×4 Auto
Κινητήρας: 1.368 κ.εκ., 170 ίπποι
Κατανάλωση: 6,9 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 160 γραμμ. CO2 /χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €499/μήνα*

Η προσθήκη συστήματος τετρακίνησης σε μια τόσο μικρή από πλευράς κυβισμού έκδοση βενζίνης αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά του Renegade αλλά όχι και το μόνο. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, το σύστημα Jeep Active Drive μπορεί να μεταφέρει ως και το 100% της ροπής των 250 Nm στον έναν από τους δύο άξονες και σε συνδυασμό με τα σχεδόν 20 εκατοστά απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος και τα προγράμματα λειτουργίας – Auto, Snow, Sand και Mud – δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να φτάσει πολύ μακρύτερα από οποιοδήποτε άλλο τετρακίνητο λόγω διαστάσεων και χαμηλότερου βάρους.

Ο εξαιρετικός εκτός δρόμου χαρακτήρας επιβάλλει κάποιους συμβιβασμούς σε επίπεδο άνεσης, ωστόσο δεν υπάρχει τίποτα ενοχλητικό στο σύνολο που αξιοποιεί την ποιότητα κατασκευής και τον πλήρη εξοπλισμό για να επαληθεύσει την αξία του ονόματος Jeep.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ