Peugeot 108
1.2 PureTech

Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 82 ίπποι
Κατανάλωση: 4,3 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 99 γραμμ. CO2 / χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €239/μήνα*

Είναι το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της Peugeot, αλλά, πέρα από τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 998 κ.εκ. απόδοσης 68 ίππων, τη διαφορά κάνει το ατμοσφαιρικό μοτέρ βενζίνης των 82 ίππων που προσθέτει αξία στη νεανική γαλλική κατασκευή. Ζώντας μαζί του θα καταλάβετε πως οι περιορισμένες διαστάσεις του διευκολύνουν την καθημερινότητα, εξασφαλίζοντας άνετους χώρους για οδηγό και συνοδηγό και απλώς επαρκείς για τους αυστηρά δύο επιβάτες του πίσω καθίσματος. Στα πλεονεκτήματα του 108 περιλαμβάνονται οι αναρίθμητες δυνατότητες εξατομίκευσης, στοιχείο μάλλον σπάνιο σε ένα αυτοκίνητο προς ενοικίαση, και ο ευφάνταστος εξοπλισμός του που κάνει την υπέρβαση σε σημεία όπως το σύστημα πολυμέσων ή το πολυλειτουργικό τιμόνι. Θυμηθείτε ότι τα πίσω παράθυρα ανοίγουν προς τα έξω και ο χώρος αποσκευών θυμίζει μεγάλη θήκη, όχι πορτμπαγκάζ.

Audi A3
1.6 TDI S tronic
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., 110 ίπποι
Κατανάλωση: 3,8 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 99 γραμμ. CO2 / χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €449/μήνα*

Με σταθερή υπεραξία στην κατηγορία των premium hatchbacks, αυτό το Α3 προσφέρει όλη την τεχνολογία αιχμής της Audi σε μικρομεσαίο μέγεθος και αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων που αποδίδει 250 Nm ροπής και στη συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων S tronic.

Η ευκολία που εξασφαλίζει το αυτόματο κιβώτιο στην καθημερινή χρήση σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου –σε ρεαλιστικές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 6 λίτρα / 100 χλμ. –και τις χωροταξικές δυνατότητες του μοντέλου (χώρος αποσκευών 365 λίτρα, εξαιρετικοί χώροι για τέσσερις ενηλίκους) καθιστούν τη συγκεκριμένη έκδοση σοφή επιλογή. Αν συνυπολογίσετε τα συστήματα ασφαλείας και το προηγμένο MMI σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, δύσκολα θα ζητήσετε κάτι περισσότερο σε αυτή την κατηγορία.
Citroen C4 Cactus
1.6 BlueHDi S&S

Κινητήρας: 1.560 κ.εκ., 100 ίπποι
Κατανάλωση: 3,4 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 89 γραμμ. CO2 / χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €319 /μήνα*

Αυστηρά δικίνητο και υποδειγματικά πρωτότυπο στη σύλληψή του, το C4 Cactus αντικατοπτρίζει τη διαφορετική άποψη της Citroen για την αυτοκίνηση και απευθύνεται πρωτίστως σε όσους προτιμούν να κάνουν μια δήλωση διαφορετικότητας. Τα Airbumps στις πλευρικές επιφάνειες διαφοροποιούν την αισθητική του, το diesel μοτέρ προδιαγραφών Euro 6 κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου, ενώ ο τοποθετημένος στην οροφή αερόσακος συνοδηγού και το σύστημα multimedia SMEG με οθόνη επτά ιντσών δίνουν τον τόνο στο ούτως ή άλλως ευρηματικό –και εξαιρετικά λιτό –εσωτερικό με τα καθίσματα-πολυθρόνες. Βασικό χαρακτηριστικό του C4 Cactus αποτελεί η άνεση που προσφέρει, με τις επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης η οποία εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και σύστημα Stop&Start, να περνούν σε δεύτερη μοίρα, παρά την επαρκέστατη ροπή των 254 Nm.

VW Polo
1.0 TSI

Κινητήρας: 999 κ.εκ., 110 ίπποι
Κατανάλωση: 4,3 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 99 γραμμ. CO2 / χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €269/μήνα*

Διαχρονικά σίγουρη επιλογή στην κατηγορία των supermini, το Polo διατίθεται με ευρεία γκάμα κινητήρων, αλλά η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί δίχως αμφιβολία την κορυφαία απόδειξη για τις ικανότητες του κατασκευαστή του. Το τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης από αλουμίνιο αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής, μεγέθη που σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων δημιουργούν ένα εξαιρετικό από πλευράς επιδόσεων σύνολο –κάτι σαν μικρό GTi με κυβισμό μόλις 999 κ.εκ. Οι επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δευτερόλεπτα, μέγιστη ταχύτητα 196 χλμ./ώρα) το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας. Χωρίς να διακρίνεται για ευφάνταστη σχεδίαση το supermini της VW αποπνέει μια εξαιρετικά πειστική αίσθηση ποιότητας σε ένα περιβάλλον που έρχεται από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα της φίρμας, από τα οποία ωστόσο δεν πήρε τη διαδραστική οδική συμπεριφορά τους.

Jeep Renegade
1.4 4×4 Auto

Κινητήρας: 1.368 κ.εκ., 170 ίπποι
Κατανάλωση: 6,9 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 160 γραμμ. CO2 /χλμ.
Κόστος μίσθωσης: €499/μήνα*

Πέρα από το διαφορετικό στυλ του, η ύπαρξη τετρακίνησης σε μια τόσο μικρή από πλευράς κυβισμού έκδοση βενζίνης αποτελεί ίσως το ισχυρότερο χαρτί του Renegade. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, το σύστημα Jeep Active Drive μπορεί να μεταφέρει ως και το 100% της ροπής των 250 Nm στον έναν από τους δύο άξονες και σε συνδυασμό με τα σχεδόν 20 εκατοστά απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος και τα προγράμματα λειτουργίας –Auto, Snow, Sand και Mud –δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να φτάσει πολύ μακρύτερα από οποιοδήποτε άλλο τετρακίνητο λόγω διαστάσεων και χαμηλότερου βάρους.

Ο εξαιρετικός εκτός δρόμου χαρακτήρας επιβάλλει κάποιους συμβιβασμούς σε επίπεδο άνεσης, ωστόσο δεν υπάρχει τίποτα ενοχλητικό στο σύνολο που αξιοποιεί την ποιότητα κατασκευής και τον πλήρη εξοπλισμό για να επαληθεύσει την αξία του ονόματος Jeep.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ