Πρόκειται για την ανανεωμένη εκδοχή ενός αυτοκινήτου που στην 20ετή πορεία του στη χώρα μας έχει γράψει τη δική του χρυσή σελίδα. Για ένα ξεκάθαρα ευρωπαϊκό «προϊόν», το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε για τις ανάγκες της Γηραιάς Ηπείρου, φροντίζοντας παράλληλα να διατηρήσει εκείνα τα χαρακτηριστικά που μαρτυρούν την ιαπωνική καταγωγή του.
Ισορροπώντας ανάμεσα σε δύο πολύ διαφορετικές αυτοκινητικές κουλτούρες, το Avensis επιστρέφει σήμερα στην επικαιρότητα χάρη σε παρεμβάσεις που δύσκολα μπορεί να περιγράψει ο κλασικός όρος του «facelift».
Δεν είναι μόνο ο αριθμός τους –περισσότερα από 1.000 τμήματα του ιαπωνικού sedan έχουν τροποποιηθεί σε σχέση με την προγενέστερη εκδοχή του –αλλά κυρίως ο αντίκτυπος που έχουν στην καθημερινότητά σου με το ιαπωνικό sedan.
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά


H προσπάθεια του Avensis να ακολουθήσει τις πρόσφατες σχεδιαστικές επιταγές της ιαπωνικής φίρμας αποτυπώνεται έντονα στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος. Τα ενσωματωμένα στους προβολείς φώτα ημέρας τεχνολογίας LED και η έντονη αντίθεση που δημιουργούν τα στοιχεία χρωμίου με τη μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια του προφυλακτήρα δίνουν το στίγμα τους, επισκιάζοντας τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα του πίσω τμήματος. Αντιθέτως, στο εσωτερικό έχει διατηρηθεί το χαμηλών τόνων προφίλ στο οποίο μας είχε συνηθίσει η ιαπωνική μπερλίνα, με τις προσπάθειες να επικεντρώνονται στη βελτίωση της αντιληπτής ποιότητας και της άνεσης. Αισθητή κάνει την παρουσία του το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Toyota Touch2, και ειδικότερα η έγχρωμη οθόνη αφής, που παρά το απολύτως ικανοποιητικό μέγεθος των 8 ιντσών δείχνει να υστερεί σε επίπεδο ευκρίνειας.
Σαφώς πιο ουσιαστική είναι η προσφορά των προηγμένων συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας τα οποία απαρτίζουν το «Toyota Safety Sense» και στη συντριπτική πλειονότητά τους γίνονται διαθέσιμα στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού.
Ο από μηχανής θεός


Απουσία υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων βενζίνης χαμηλού κυβισμού, ο νέος κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων συγκεντρώνει όπως είναι φυσικό το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην γκάμα του Avensis.
H απόδοση των 112 ίππων και των 270 Nm ροπής φαντάζει αρκετή ώστε το ιαπωνικό τετράτροχο να εκπληρώσει χωρίς δεύτερες σκέψεις και αστερίσκους την αποστολή του.
Οι επιδόσεις δεν θα μπορούσαν να αποτελούν το δυνατό του χαρτί, ωστόσο το γεγονός ότι η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται, ανεξάρτητα από τις συνθήκες κίνησης, κάτω από τα 7 λίτρα είναι αρκετό για να αμβλύνει τις όποιες ενστάσεις.
Αλλωστε η νέα ρύθμιση των αναρτήσεων και του συστήματος διεύθυνσης, σε συνδυασμό με την αυξημένη ακαμψία που χαρίζουν τα επιπλέον σημεία συγκόλλησης του πλαισίου, κάνουν το ανανεωμένο Avensis αποτελεσματικότερο και πιο ανταποδοτικό στην ελληνική άσφαλτο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ