Μία από τις βασικές τάσεις που παρατηρούμε στα χρόνια της οικονομικής ύφεσης είναι ο επαναπροσδιορισμός της σχέσης ποιότητας – τιμής των προϊόντων και των υπηρεσιών και η αντίληψη που έχει ο καταναλωτής για αυτή την τόσο πολύπλοκη σχέση.
Ο καταναλωτής επιζητεί πλέον την ίδια ποιότητα σε χαμηλότερες τιμές, ή την ίδια τιμή για ποιοτικότερα προϊόντα ή υπηρεσίες. Πώς όμως αντιλαμβάνεται την ποιότητα κυρίως μιας παρεχόμενης υπηρεσίας;
Αυτό που βιώνουμε καθημερινά στη Mercedes-Benz είναι ότι δεν αρκεί ο πελάτης να αισθανθεί πως η υπηρεσία ή το προϊόν που αγόρασε αξίζει το ποσό που δαπάνησε, αλλά πρέπει και να πειστεί πως είναι η καλύτερη επιλογή που μπορούσε να κάνει σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Η Mercedes-Benz το πετυχαίνει αυτό μέσω των αυστηρών προδιαγραφών και των επαναλαμβανόμενων ελέγχων που έχει θέσει στα Εξουσιοδοτημένα Συνεργεία της, ώστε να διασφαλίζει ότι ο πελάτης λαμβάνει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και ολοκληρωμένες λύσεις που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του.
Παράλληλα, σε αυτό συντελούν καθοριστικά και οι Πιστοποιημένοι Σύμβουλοι Service, ένα ιδιαίτερα σημαντικό επαγγελματικό προφίλ που συναντάμε στα Εξουσιοδοτημένα Συνεργεία Mercedes-Benz.
Ο Σύμβουλος Service Mercedes-Benz είναι το σημείο αναφοράς για τον πελάτη από την πρώτη στιγμή που θα μπει στο συνεργείο, έχοντας ως βασική του μέριμνα να είναι πάντοτε διαθέσιμος για τον πελάτη και εξασφαλίζοντας ότι κάθε συντήρηση ή επισκευή ενός αυτοκινήτου Mercedes-Benz αποτελεί μια μοναδική εμπειρία για τον ιδιοκτήτη του.
Διαθέτει επίσης την ικανότητα να εξασφαλίζει την επαγγελματική εκπλήρωση των μεταβαλλόμενων αναγκών των σύγχρονων πελατών και να θέτει συνεχώς νέα πρότυπα στην εξυπηρέτησή τους.
Για αυτούς τους λόγους, στη Mercedes-Benz Ελλάς φροντίζουμε oι Σύμβουλοι Service που στελεχώνουν τα Εξουσιοδοτημένα Συνεργεία μας να παρακολουθούν ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης-πιστοποίησης με στόχο πέρα από την απόκτηση τεχνογνωσίας, τη μύηση σε θέματα όπως: η επικοινωνία ως παράγοντας επιτυχίας για τη μακροχρόνια πιστότητα των πελατών, η φιλοσοφία και οι αξίες της μάρκας, η ενεργή υποδοχή των πελατών και η ανάλυση των αναγκών τους.
Με τον τρόπο αυτόν διασφαλίζουμε ότι ο Σύμβουλος Service Mercedes-Benz είναι πλήρως προετοιμασμένος, αντικατοπτρίζει την εικόνα της μάρκας και ταυτόχρονα αποτελεί μια «επαγγελματική κάρτα» του Εξουσιοδοτημένου Συνεργείου προς τον πελάτη.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ