από metereologos.gr
Σάββατο 18 Αυγούστου 2018
 
 

Toyota Aygo: Η ενηλικίωση

Οι παράμετροι της ανανέωσης του Aygo αποκαλύπτουν τις προτεραιότητες της Toyota στην κατηγορία του
Toyota Aygo: Η ενηλικίωση
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η σημασία των αυτοκινήτων πόλης είναι πλέον αντιστρόφως ανάλογη του μεγέθους τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Aygo του 2018 που κυκλοφορεί ήδη στη χώρα μας, με τιμή από 9.790 ευρώ, και με βάση τα χρηστικά, ποιοτικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται στην κορυφαία τριάδα της κατηγορίας του.

Πέρα από τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τρίθυρου και πεντάθυρου αμαξώματος, τη διαθέσιμη μαλακή αναδιπλούμενη οροφή και την bitone εμφάνιση με εξωτερικές διχρωμίες, το πρόσφατα ανανεωμένο Aygo επωφελείται αισθητικά από τα ενσωματωμένα στους προβολείς φώτα ημέρας και τα φώτα τεχνολογίας LED στο πίσω μέρος.

Ταυτόχρονα η προσθήκη δύο ιδιαίτερων χρωματικών επιλογών - Magenta και Blue - και νέων τροχών ελαφρού κράματος 15 ιντσών τονίζει τη διαφορετικότητά του και αυξάνει την απήχησή του στο νεανικό κοινό.

Ουσιαστικότερη πάντως για τον οδηγό και τους επιβάτες είναι η ανανέωση στο εσωτερικό του - παρά τη συνεχιζόμενη αδυναμία ανοίγματος των πίσω παραθύρων παρά μόνο προς τα έξω - με την αναβαθμισμένη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, νέες υφασμάτινες επενδύσεις και νέο σύστημα συνδεσιμότητας με οθόνη 7 ιντσών HD με πρόσβαση σε λειτουργίες Apple CarPlay, Android Auto και Mirroring για τις κύριες εφαρμογές του κινητού. Στη δε καθημερινή χρήση εξαιρετικά χρήσιμα αποδεικνύονται τα συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης και ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ο φωνητικός έλεγχος λειτουργιών και η κάμερα οπισθοπορείας.

 Ταυτόχρονα οι επεμβάσεις των μηχανικών για τη θεαματική μείωση του θορύβου και των κραδασμών που προκαλούσε το τρικύλινδρο δωδεκαβάλβιδο μοτέρ βενζίνης των 998 κ.εκ. είναι αποτελεσματικές. Η απόδοσή του έχει αυξηθεί στους 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ., ενώ τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων είναι τα γνωστά δύο: το μηχανικό πέντε ταχυτήτων και το αυτοματοποιημένο x-shift.

Με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, κατανάλωση από 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 90 γραμμ./χλμ., το Aygo παραμένει κυρίαρχο στην πόλη, ενώ χάρη στις νέες ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης και των αναρτήσεων αντιδρά πιο άμεσα και με μεγαλύτερη ακρίβεια στις εντολές του οδηγού του στον δρόμο, παρά το χαμηλό βάρος και τη δεδομένη ευελιξία του, παραπέμποντας ευθέως στην οδική συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.