από metereologos.gr
Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018
 
 

Διεύρυνση ουσίας από τη VW

To T-Cross θα αυξήσει σε τέσσερα τα SUV της VW, εξασφαλίζοντάς της προβάδισμα στην ευρωπαϊκή αγορά
Διεύρυνση ουσίας από τη VW
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Το συναντήσαμε για πρώτη φορά ως σχεδιαστική μελέτη την άνοιξη του 2016 στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Το παρακολουθούμε τους τελευταίους μήνες να πραγματοποιεί, με στολή παραλλαγής, δοκιμές εξέλιξης στους γερμανικούς - κατά κύριο λόγο - δρόμους και τώρα βλέπουμε σκίτσα από τη διαδικασία της δημιουργίας του τα οποία θα μας οδηγήσουν στην επίσημη παρουσίασή του μετά το καλοκαίρι σε ειδική εκδήλωση, πιθανόν στο Wolfsburg, την έδρα της VW. Βασισμένο στην πολυχρηστική αρχιτεκτονική MQB του γερμανικού ομίλου, το T-Cross θα τοποθετηθεί κάτω από τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις T-Roc, Tiguan και Touareg «επιχειρώντας» να χωρέσει στα 4,107 μέτρα του μήκους του όσα τεχνολογικά στοιχεία θα του επιτρέπει η προσιτή τιμή πώλησης που θα έχει. Ανάμεσά τους ως χαρακτηριστικά του βασικού εξοπλισμού όλων των εκδόσεων θα περιλαμβάνονται τα συστήματα προληπτικής προστασίας επιβατών (Pre Crash), επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου με αναγνώριση πεζών και City Emergency Braking αλλά και το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist).

Σε ό,τι αφορά την γκάμα των μηχανικών συνόλων που θα εξοπλίζουν το T-Cross και με δεδομένη τη σχέση που αυτό έχει λόγω πλατφόρμας και μεγέθους με το νέο Polo, όλα θα ξεκινούν από τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου και θα καταλήγουν στους 200 ίππους της έκδοσης GTi - καθώς ο ίδιος ο Herbert Diess ως επικεφαλής του ομίλου VW υποστηρίζει την ύπαρξη GTi εκδόσεων στα μικρότερα μοντέλα και εκδόσεων R στα μεγαλύτερα. Το παράδειγμα άλλωστε του ακόμη μικρότερου up! GTi (με τους 115 ίππους) είναι χαρακτηριστικό της στρατηγικής της φίρμας.

Ωστόσο, η ειδοποιός διαφορά στο T-Cross μπορεί να προκύψει από την προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης, για πρώτη φορά σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας, επιλογή που θα λύσει και το «πρόβλημα» της απουσίας αμιγώς τετρακίνητων 4MOTION εκδόσεων. Αισθητικά, τέλος, οι διαφορές του από τα μεγαλύτερα SUV της εταιρείας θα είναι εμφανείς, αν και οι δημιουργοί του εστιάζουν κυρίως την προσοχή τους στο πεδίο της πρακτικότητας υιοθετώντας λύσεις όπως το συρόμενο πίσω κάθισμα που θα αυξομειώνει τον χώρο για τα πόδια των εκεί επιβατών αλλά και τον όγκο του πορτμπαγκάζ, κάτι που δεν συναντάμε σε άλλα μικρά SUV.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.