Υπάρχουν τουλάχιστον δύο τρόποι θεώρησης της υβριδικής έκδοσης του νέου Auris: ο πρώτος αφορά την ισχύ και τις επιδόσεις του σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου και ο δεύτερος την τεχνολογία που υιοθετεί σε σχέση με εκείνες.
Προφανώς ο ένας σχετίζεται με τον άλλον καθώς έχει διατηρηθεί ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα 60 kW, που συνδυαστικά αποδίδουν 136 ίππους και εξασφαλίζουν τη χαμηλότερη μέση κατανάλωση από όλα τα Auris –3,5 λίτρα / 100 χλμ. –αλλά και τις μικρότερες εκπομπές CO2, 79 γραμ. / χλμ.
Ταυτόχρονα οι τρεις διαθέσιμες επιλογές κίνησης –EV, ECO και POWER Mode –διαφοροποιούν τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου ανάλογα με το ζητούμενο εντός και εκτός πόλης και σε συνδυασμό με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων σου επιτρέπουν να κινηθείς από εντελώς αθόρυβα και ηλεκτρικά για λίγα χιλιόμετρα ως σβέλτα, πληρώνοντας ωστόσο το τίμημα του αυξημένου θορύβου που επιβάλλουν όλα τα CVT και που στην προκειμένη περίπτωση σκιάζει την εξαιρετική δουλειά που έχουν κάνει οι ιάπωνες μηχανικοί σε τομείς όπως η ηχομόνωση, που αποδεικνύεται στις εκδόσεις βενζίνης και diesel, και η ποιότητα κύλισης. Υιοθετώντας διπλά ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση το νέο Auris μεταμορφώνεται στον δρόμο παρέχοντας περισσότερη σιγουριά σε στιγμές υπερβολής, παρά το αυξημένο βάρος των 1.310 κιλών του, λόγω της ύπαρξης μπαταριών στο πίσω μέρος, οι οποίες πάντως δεν αφαιρούν τίποτα από τα 360 λίτρα του χώρου αποσκευών.
Πρόοδος έχει συντελεστεί και στην ποιοτική αναβάθμιση του εσωτερικού του, στο οποίο κυριαρχεί η αναμενόμενη αισθητική και ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής. Κατάκτηση και για το υβριδικό Auris αποτελεί η πρεμιέρα του συστήματος Toyota Safety Sense με τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας που αποτρέπουν ή μετριάζουν τις επιπτώσεις συγκρούσεων ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού υπάρχουν τέσσερα επίπεδα, σε τιμές από 20.130 ως 23.400 ευρώ, με το δεύτερο των 21.615 ευρώ να είναι για εμένα το «value for money» αν η επιλογή σας πρέπει να είναι υβριδική.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ