Εξελίξεις που σύμφωνα με την ΕΕ θα οδηγήσουν στην περαιτέρω προστασία του περιβάλλοντος και στη βελτίωση του δείκτη απόδοσης των αυτοκινήτων αναμένεται να πυροδοτήσει η σχεδιαζόμενη μείωση των ορίων εκπομπών ρύπων, την οποία υπαινίχθηκε πρόσφατα στις Βρυξέλλες ο επίτροπος Κλίματος και Ενέργειας Μιγκέλ Αριας Κανιέτε.
Μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο του ευρωπαϊκού συνδέσμου προμηθευτών αυτοκινητοβιομηχανίας ο κ. Κανιέτε τόνισε: «Δεν μπορούμε να επαναπαυόμαστε στις δάφνες μας. Γι’ αυτό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσανατολίζεται στον ορισμό νέων στόχων».
Σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μπροστά τους δύο μεγέθη σε ό,τι αφορά τον μέσο όρο των εκπομπών ρύπων του στόλου των μοντέλων τους: τα 130 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο ως το τέλος του 2015 και τα 95 γραμμ./χλμ. ως το 2021.
Στόχοι που σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του βρετανικού ομίλου PA Consulting δύσκολα θα επιτευχθούν από ορισμένους κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι οποίοι κινδυνεύουν να βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.
«Η μελέτη μας καταδεικνύει ότι όλοι οι κατασκευαστές πρέπει να μείνουν προσηλωμένοι στους στόχους τους, μειώνοντας το βάρος των μοντέλων τους, εξελίσσοντας αποδοτικότερους κινητήρες και προσθέτοντας στην γκάμα τους περισσότερες υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις» υπογραμμίζει ο αναλυτής του PA Consulting Group Τόμας Γκέτλε.
Ο ίδιος υποστηρίζει ότι ένας νέος τρόπος υπολογισμού κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων που προωθείται από την EΕ θα αυξήσει την πίεση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
«Σχεδιασμένος για να αποτυπώνει με μεγαλύτερη ακρίβεια την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους σε πραγματικές οδηγικές συνθήκες, ο νέος τρόπος υπολογισμού τους θα δημιουργήσει πονοκέφαλο στους κατασκευαστές αν τεθεί σε ισχύ το 2017. Η Ευρωπαϊκή Ενωση πρέπει να μεταθέσει την εφαρμογή του μετά το 2021, όταν θα έχει εξελιχθεί η επόμενη γενιά κινητήρων και οι στόχοι για τις εκπομπές CO2 θα έχουν αναθεωρηθεί» επισημαίνει ο κ. Γκέτλε.
Μικρά νέα


Μια υπερπολυτελή έκδοση του XC90 με τα διακριτικά Excellence θα παρουσιάσει η Volvo στην έκθεση της Σανγκάης. Τετραθέσια, με χώρο business class για τους πίσω επιβάτες και καθίσματα με λειτουργία μασάζ, διαθέτει μεταξύ άλλων ψυγείο, ειδική ηχομόνωση, ιονιστή αέρα, και σύστημα ψυχαγωγίας που ελέγχεται και μέσω αποσπώμενης οθόνης αφής.

VW Golf R400 προ των πυλών

Σε φάση εξέλιξης βρίσκεται η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Golf R400 που θα εφοδιάζεται με turbo βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 400 ίππων. Το ισχυρότερο Golf όλων των εποχών θα είναι τετρακίνητο με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, επιτάχυνση από στάση σε 3,9» και μέγιστη ταχύτητα 280 χλμ./ώρα.
Νέο Opel Astra στη Φρανκφούρτη

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να παρουσιαστεί στη γερμανική έκθεση αυτοκινήτου η νέα γενιά του Astra που θα κατασκευάζεται στην Πολωνία και στη Βρετανία. Κύριο χαρακτηριστικό του το μειωμένο ως και κατά 100 κιλά βάρος, ενώ θα εφοδιάζεται με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel.

Prive παρουσίαση της νέας Σειράς 7

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η θυγατρική της BMW στις ΗΠΑ παρουσίασε τη νέα Σειρά 7 σε επιλεγμένο κοινό στο Μαϊάμι, θέλοντας να τονίσει τη σημασία που έχει η γνώμη των πελατών της για το μοντέλο. Η επίσημη παρουσίαση στους εκπροσώπους του Τύπου θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Αύγουστο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ