Δύο παρουσιάσεις SUV σε τρεις μόλις μήνες –GLE Coupe τον Ιανουάριο στο Ντιτρόιτ, GLE τον Απρίλιο στη Νέα Υόρκη –αποτελούν ρεκόρ δημιουργικότητας ακόμη και για μια εταιρεία με το βάθος της γκάμας της Mercedes-Benz.
Ταυτόχρονα την υποχρεώνουν να αναζητεί τρόπους διαφοροποίησης ανάμεσά τους, με την GLE Coupe να ξεχωρίζει αμέσως από το πλήθος και την GLE να κινείται στα αισθητικά χνάρια της ML.
Ο συγκερασμός γνωστών στοιχείων με πινελιές πρωτοτυπίας προδίδει την εξέλιξη της γνωστής κεντρικής ιδέας στην οποία κυριαρχεί η τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα.
Διαθέσιμη ήδη προς παραγγελία και στη χώρα μας με τιμή από 76.700 ευρώ, η GLE θα κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους από το φθινόπωρο με τετρακύλινδρα, εξακύλινδρα και οκτακύλινδρα μοτέρ και για πρώτη φορά σε plug-in υβριδική έκδοση GLE 500 e με συνδυαστική ισχύ 442 ίππων. Παρά το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων, αυτή η έκδοση εκλύει μόλις 78 γραμμ. CO2 ανά χλμ. καταναλώνοντας από 3,3 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χλμ.
Στη βάση της γκάμας οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις GLE 250 d –η μόνη δικίνητη –και GLE 350 d αποδίδουν 204 και 258 ίππους διαθέτοντας στον βασικό εξοπλισμό τους αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, ενώ στην κορυφή βρίσκονται οι τετρακίνητες AMG GLE 63 και 63 S απόδοσης 557 και 585 ίππων. Ενδιαμέσως υπάρχουν η GLE 400 4MATIC των 333 ίππων και η GLE 500 4MATIC των 435 ίππων με βενζινοκινητήρες 3,0 και 4,7 λίτρων.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου η νέα κεντρική κονσόλα και η οθόνη των επτά ιντσών συνδυάζονται με το χειριστήριο του συστήματος COMAND και την επιφάνεια αφής. Οσο για τον βασικό εξοπλισμό, αυτός ανταποκρίνεται στα δεδομένα που η εταιρεία έθεσε στην κατηγορία των SUV περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων συστήματα αποφυγής συγκρούσεων και παραμετροποίησης της οδικής συμπεριφοράς της GLE.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ