Εχοντας πρόσφατα οδηγήσει το TTS Cabrio TFSI quattro S tronic των 310 ίππων στην Ισπανία, γνώριζα εκ των προτέρων τι να περιμένω από το TT Coupe με τους 230 ίππους από τον ίδιο δίλιτρο κινητήρα, την τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Οι 80 λιγότεροι ίπποι φαντάζουν σοβαρό «μειονέκτημα», στην πράξη ωστόσο η τρίτη γενιά του TT Coupe παραδίδει μαθήματα ρεαλισμού προτάσσοντας την τεχνολογία αντί της σχεδίασης και την ευκολία αντί της όποιας «οδηγικής ιδιοτροπίας».
Με βάρος μειωμένο κατά σχεδόν 100 κιλά από το προηγούμενο, το νέο TT Coupe είναι εξαιρετικά άκαμπτο και οδηγοκεντρικό στον τρόπο που κινείται στον δρόμο αλλά και στον τρόπο ελέγχου των λειτουργιών του αυτοκινήτου που εμφανίζονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, εκτός από εκείνες του κλιματισμού που βρίσκονται πάνω στους κεντρικούς αεραγωγούς.
Η δωρική λιτότητα του ποιοτικού εσωτερικού και τα εξαιρετικά καθίσματα του πακέτου εξοπλισμού S line σε αφήνουν απερίσπαστο να απολαύσεις την οδήγηση, ιδίως αν επιλέξεις την πέμπτη από τις επιλογές παραμετροποίησης –efficiency, comfort, auto, dynamic, individual –του συστήματος «drive select».
Το αυτοκίνητο διαθέτει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, καλό ζύγισμα και σύστημα διεύθυνσης που παρέχει ουσιαστική πληροφόρηση για τη θέση των μπροστινών τροχών, αλλά στην επιλογή «individual» τα πάντα αλλάζουν στον υπερθετικό βαθμό: η μεταφορά περισσότερης ροπής από τα διαθέσιμα 370 Nm στον πίσω άξονα και η απόκριση του μοτέρ σού επιτρέπουν να κινηθείς πολύ γρήγορα χωρίς προσπάθεια, με την τετρακίνηση να αυξάνει την αίσθηση ασφάλειας και τα paddles πίσω από το τιμόνι να υποκαθιστούν τη για πολλούς κλασική επιλογή ενός μηχανικού κιβωτίου.
Χωρίς να είναι λίγα, τα 46.900 ευρώ ανταποκρίνονται στις ικανότητες του TT Quattro, ενώ τα πίσω καθίσματα υπάρχουν για να υπάρχουν και όχι για να ταξιδέψετε με δύο παιδιά και τις αποσκευές σας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ