Με όχημα τις εμπορικές επιδόσεις των SUV μοντέλων της αλλά και της πλήρους γκάμας εκδόσεων του A3 που ήταν διαθέσιμη σε όλον τον κόσμο για πρώτη φορά το 2014, η Audi ξεπέρασε κάθε προηγούμενο σε επίπεδο πωλήσεων, σημειώνοντας νέο ρεκόρ με περισσότερες από 1.741.100 παραδόσεις καινούργιων αυτοκινήτων την περασμένη χρονιά.
Επιταχύνοντας τους ρυθμούς της σε όλη τη διάρκεια του 2014, αύξησε τους πελάτες της κατά 165.600, σημειώνοντας αύξηση 10,5% σε σύγκριση με το 2013, ενώ βελτίωσε τα ποσοστά της στις σημαντικότερες τοπικές αγορές παγκοσμίως, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση ανάμεσα στους premium κατασκευαστές σε 50 χώρες.
«Πέρυσι κατορθώσαμε να προσχωρήσουμε σε όλες τις αγορές του κόσμου κερδίζοντας μερίδιο αγοράς. Κρατήσαμε την πρωτιά με αύξηση των πωλήσεων στην premium κατηγορία της Κίνας, ενώ στην Ευρώπη κλείσαμε τη χρονιά με σημαντική αύξηση πάνω από το επίπεδο –και πριν από την περίοδο της κρίσης –του 2007. Στην αγορά των ΗΠΑ η Audi αύξησε κατά σχεδόν τρεις φορές το ποσοστό των συνολικών πωλήσεών της» υπογράμμισε σε δηλώσεις του ο Luca de Meo, επικεφαλής πωλήσεων της Audi διεθνώς, σχολιάζοντας την πρόοδο της εταιρείας από το Ingolstadt.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, σχεδόν ένας στους τρεις πελάτες Audi επέλεξε το 2014 κάποιο από τα SUV της, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεών τους κατά 15,8%, φτάνοντας τις 507.500 μονάδες, και την ανάδειξη των Q3 και Q5 ως των πιο επιτυχημένων στην κατηγορία τους.
Στην Ευρώπη οι πωλήσεις της Audi έφτασαν τα 762.900 αυτοκίνητα (+4,2%), στην Κίνα τις 578.932 μονάδες (+17,7%), στις ΗΠΑ τα 182.011 αυτοκίνητα (+15,2%), ενώ βελτιωμένα ήταν τα μεγέθη και στις αγορές της Νότιας Κορέας (+38%), της Ιαπωνίας (+9,1%) και της Ινδίας (+8,5%).
Στην Ελλάδα η Audi σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 30,5%, παραδίδοντας 2.433 αυτοκίνητα το 2014, έναντι 1.864 αυτοκινήτων το 2013, με μερίδιο 3,4%.
ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ

Από το Μόντε Κάρλο ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) με τη συμμετοχή τριών εργοστασιακών ομάδων (VW – Citroen – Hyundai) και της βρετανικής M-Sport που φροντίζει για την παρουσία της Ford. Το Πρωτάθλημα περιλαμβάνει 13 αγώνες (10 στην Ευρώπη – αλλά και πάλι όχι το Ράλι Ακρόπολις – και τρεις σε Μεξικό, Αργεντινή και Αυστραλία) και θα ολοκληρωθεί στις 15 Νοεμβρίου.

Τα φθηνά καύσιμα πλήττουν την BMW

Επιβράδυνση στις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων «i» της BMW προβλέπει ο αντιπρόεδρος της φίρμας Ian Robertson εξαιτίας της χαμηλής τιμής των καυσίμων που διαγράφει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα σε επίπεδο κόστους χρήσης. Το 2014 διατέθηκαν παγκοσμίως 16.052 «i3» και 1.741 «i8».
Eκπτώσεις από τη Chevrolet

Οφέλη που φτάνουν ως τις 8.000 ευρώ περιλαμβάνει ο νέος τιμοκατάλογος της Chevrolet, με το Spark να πωλείται από 6.990 ευρώ, το Aveo από 12.880, το Cruze από 13.990, το Orlando από 18.990 ευρώ, το Trax από 19.340 και το Captiva από 25.300 ευρώ.
Πρωτιά για το Qashqai στην Ελλάδα

Την κορυφαία θέση των πωλήσεων ανάμεσα στα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας κατέκτησε το 2014 το Nissan Qashqai με 2.085 ταξινομήσεις. Το ιαπωνικό crossover διατίθεται σε τιμές από 17.650 ευρώ, με μοτέρ βενζίνης 1.2, 115 ίππων και diesel 1.5 dCi 110 ίππων και 1.6 dCi 130 ίππων.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ