Τη στιγμή της διαδοχής κάθε μοντέλου κανείς δεν κοιτάζει πίσω, καθώς οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές.
Ευτυχώς λοιπόν για την Opel η συνάφεια που διαπιστώνεις ανάμεσα στο παρόν και στο παρελθόν του Corsa εστιάζεται κυρίως στην αισθητική και ελάχιστα στην τεχνολογία του. Η τελευταία, ως έννοια, αποτελεί για τη φίρμα το κρίσιμο μέγεθος σε αυτό το μοντέλο και δεν αφορά τόσο το σύστημα πολυμέσων IntelliLink και την οθόνη αφής επτά ιντσών αλλά κυρίως το ολοκαίνουργο turbo μοτέρ βενζίνης των 999 κ.εκ. που θεωρητικά καταναλώνει 4,9 λίτρα / 100 χλμ. και εκλύει 114-117 γραμμ. CO2 / χλμ., αποδίδοντας 115 ίππους.
Αν και τρικύλινδρος, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδεικνύεται απρόσμενα πολιτισμένος, ξεδιπλώνοντας την ισχύ του από τις χαμηλές στροφές και σε ολόκληρο το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας του, σχεδόν ως τις 6.000 σ.α.λ., ενώ η πραγματική του κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 6-7 λίτρων / 100 χλμ. αν αποφασίσεις να το πιέσεις για να απολαύσεις τις δυνατότητές του. Κάπως έτσι η επιτάχυνση από στάση υπολογίζεται σε 10,1 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα σε 195 χλμ. ενώ οι χρήσιμες για κάθε προσπέρασμα ενδιάμεσες επιταχύνσεις δεν χρειάζονται χρονόμετρο για να αποδείξουν ότι σε αυτό το επίπεδο η ενεργητική ασφάλεια του Corsa αγγίζει τα κορυφαία επίπεδα.
Σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, το σύνολο δικαιώνει απολύτως την επιλογή του, αρκεί να μην αναζητείς μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Προφανώς και θα ήθελα μια στιβαρότερη αίσθηση στο τιμόνι –το οποίο είναι ελαφρύ, άρα «εύκολο» για τους περισσότερους –ενώ η λειτουργία της ανάρτησης έχει μειώσει τις κλίσεις του αμαξώματος, παρέχοντας ταυτόχρονα καλή ποιότητα κύλισης.
Στους τομείς των διαθέσιμων χώρων και του εξοπλισμού το νέο Corsa κάνει τη διαφορά καθώς η έκδοση Color Edition σε αυτή την ιπποδύναμη διαθέτει σχεδόν τα πάντα –όχι όμως και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω -, κοστίζει 15.500 ευρώ και μετακινεί με άνεση τέσσερις ενηλίκους, με χώρο αποσκευών 285 λίτρων, μέγεθος από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ