Στην πρώτη ανάγνωση του νέου 500X οι Ιταλοί μιμούνται τη MINI, εξελίσσοντας την γκάμα του 500 με τρόπο που σε κάποιους μπορεί να θυμίζει στείρα αντιγραφή.
Στην πραγματικότητα κάνουν με τον δικό τους τρόπο το αυτονόητο, κατασκευάζοντας ένα μικρό crossover που διαθέτει λίγη από την αύρα του σύγχρονου 500, μεγαλύτερες διαστάσεις από τα Nissan Juke, Renault Captur και MINI Countryman, αλλά και μικρότερο χώρο αποσκευών, ξεκινώντας από τα 350 λίτρα. Ωστόσο όπως και το 500L έτσι και αυτό επιχειρεί να συνδυάσει χρηστικότητα και lifestyle σε περίπου ίσες δόσεις και σε τιμές από 18.500 ως 36.150 ευρώ.Το εύρος είναι τόσο μεγάλο ώστε να περιλαμβάνει δικίνητες εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης 1,6 λίτρων απόδοσης 110 ίππων και 1,4 λίτρων Multiair ισχύος 140 ίππων από 21.580 ευρώ και μοτέρ πετρελαίου 1.6 MTJ 120 ίππων από 22.900 ευρώ. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας 2,0 λίτρων MTJ των 140 ίππων που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων σε τιμές από 33.650 ευρώ.

Για να ξεπεράσει κανείς τους ψυχολογικούς φραγμούς που θέτουν στην Ελλάδα αυτές οι τιμές, θα πρέπει αρχικά να αποφασίσει πως δεν χρειάζεται κάτι μεγαλύτερο από ό,τι συνεπάγεται το μήκος των 4,25 μέτρων και δευτερευόντως να επικεντρωθεί στην ουσία του 500X. Τα πέντε επίπεδα εξοπλισμού για παράδειγμα είναι τόσο δελεαστικά όσο και η δισυπόστατη αισθητική που υιοθετεί το αμάξωμα με μια αστική και μια πιο περιπετειώδη έκδοση. Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης είναι ένας ακόμη παράγοντας για να το εκτιμήσεις, ενώ η εμφανής προσπάθεια στους τομείς της ποιότητας και της οδηγικής διαφοροποίησης, μέσω του συστήματος Drive Mood Selector, προσδιορίζει το στίγμα του 500X. Σκεπτόμενος με λογική Fiat, ο λόγος ύπαρξής του είναι πολύ σημαντικός για την εταιρεία που το κατασκευάζει. Ως δυνητικός αγοραστής του, ωστόσο, θα συλλάβεις τον εαυτό σου να αναζητεί περισσότερα άλλοθι από ό,τι το ίδιο σού δίνει για να το προτιμήσεις.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ