Β1. Απευθύνεται σε υποψηφίους που έχουν κατανοήσει καλά το πρωτότυπο κείμενο.

Β2. Συνδυαστική άσκηση : αξιολόγηση εμπέδωσης και κριτικής ικανότητας.

Β3. Μη αναμενόμενη ερώτηση από την εισαγωγή. Μόνον όσοι έχουν διαβάσει όλη την ύλη μπορούν να τη γράψουν.

Β4. Βατή λεξιλογική άσκηση με λίγα «πονηρά»ζητούμενα.

Γ. Κείμενο με νοηματική αυτοτέλεια, που αφηγείται ένα αστείο περιστατικό της καθημερινότητας κάποιων Ακραγαντίνων. Εξηγεί πώς πήρε το όνομά του το οίκημα μέσα στο οποίο αυτοί ήρθαν σε κατάσταση μέθης. Η δυσκολία του έγκειται στο ότι σε κάποια σημεία απαιτείται ελεύθερη απόδοση του νοήματος και όχι κατά λέξη μετάφραση.

Γ. 1. Εύκολα γραμματικά ζητούμενα.

Γ. 2. α. Απαιτείται προσεκτική συντακτική προσέγγιση. Τα ζητούμενα μπορούν να απαντηθούν απ’ όσους έχουν εμπεδώσει τους κανόνες του συντακτικού.

β. Απλά ζητούμενα, χωρίς κάποια ιδιαιτερότητα.

Συνολικά, τα συγκεκριμένα θέματα απευθύνονται σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους, που έχουν εμπεδώσει όλη την έκταση της ύλης.

Διαγώνισμα Αρχαίων

Λύσεις Διαγωνίσματος