Μετά από 9 χρόνια ο ΣΚΑΪ γύρισε σελίδα και προχώρησε στην αλλαγή του λογότυπου και της εικόνας του. Χρώμα, ανανέωση, πρωτοπορία συνοψίζουν, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του σταθμού, την νέα εικόνα του, την οποία λανσάρισαν μετά το χθεσινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

«Ο ΣΚΑΪ αλλάζει και σας υποδέχεται στη νέα τηλεοπτική εποχή με design, trailers

και χρώματα που τονίζουν με μοναδικό τρόπο την αισθητική της εικόνας του. Νέο λογότυπο, εντελώς ανανεωμένο πακέτο γραφικών και 4ID’s, ένα για κάθε ζώνη προγράμματος, εκφράζουν την είσοδό του σταθμού στη νέα εποχή» αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι άνθρωποι του σταθμού.

Το λογότυπο μεταφέρθηκε στα δεξιά της οθόνης και φέρει ένα μοντέρνο γραμμικό σχεδιασμό το οποίο σηματοδοτεί την ανανέωση της ταυτότητας όλων των εταιρικών του σημάτων.

Για τις ανάγκες των σημάτων του σταθμού ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τον διαχωρισμό των διαφορετικών ζωνών προγράμματος, δίνοντας στην καθεμία έναν διακριτό χαρακτήρα με ειδικά ID’s και διαφορετικά γραφικά και χρώματα στα αντίστοιχα τρέιλερ. Εμφαση δίνεται στα έντονα χρώματα και την τρισδιάστατη κίνηση της εικόνας.

Το project υλοποίησε η εταιρεία NOMINT, μια ομάδα Ελλήνων με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία με σημαντικούς πελάτες σε Ευρώπη και ΗΠΑ.