Renault Captur Coupe

To δημοφιλές γαλλικό crossover θα αποκτήσει σύντομα μια coupe SUV έκδοση αμαξώματος, η οποία έδωσε το πρώτο δείγμα γραφής της ως πρωτότυπο από την έκθεση της Μόσχας και θα οδηγήσει σε μια αντίστοιχη και «παγκόσμια» έκδοση παραγωγής. Πλην της προφανούς πιο αθλητικής εμφάνισης, το Captur Coupe θα εξακολουθήσει να αξιοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική CMF-B, η οποία θα πλαισιωθεί από τους εγνωσμένου κύρους κινητήρες βενζίνης από 0,9 έως 1,3 λίτρα και τον diesel των 1,5 λίτρων, προσφέροντας ισχύ από 90 έως 150 ίππους. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι υπάρχουν πληροφορίες για μια RS έκδοση με αφετηρία τη συγκεκριμένη έκδοση αμαξώματος, η οποία αναμένεται να προσφέρει 200 ίππους.

Maserati «Baby SUV»

H ιταλική φίρμα ετοιμάζεται να προσθέσει στο ενεργητικό της ένα ακόμη, μικρότερο, SUV διεκδικώντας την προσοχή ενός δυνητικά μεγαλύτερου κοινού. Παρά το downsizing, η ακόμη ανώνυμη, περιπετειώδης πρόταση της Maserati δεν πρόκειται να απεμπολήσει ούτε στο ελάχιστο τον χαρακτήρα ή τον δυναμισμό που εγγυάται το όνομα της φίρμας, συνοδευόμενη ήδη με την υπόσχεση της καλύτερης αναλογίας κιλών/ίππο της κατηγορίας καθώς και της ιδανικής κατανομής βάρους κατά 50/50. Σε επίπεδο κινητήρων το μικρό SUV των Ιταλών θα συμπεριλάβει στις επιλογές του τον V6 των 3,0 λίτρων διά χειρός Ferrari καθώς και τον V8 των 3,8 λίτρων σε μία ακόμη πιο «ήπια» εκδοχή συγκριτικά με αυτήν των 550 ίππων της μεγαλύτερης Levante GTS. Παράλληλα η Maserati κάνει λόγο και για μια plug-in υβριδική έκδοση, οι προδιαγραφές της οποίας θα γίνουν γνωστές σε δεύτερο χρόνο.

Mercedes-Benz GLC Coupe

H αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων και η ενίσχυση του εξοπλιστικού παλμαρέ της με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη βελτιωμένη εκδοχή του συστήματος Comand θα αποτελέσουν το επίκεντρο της νέας GLC Coupe. Στην γκάμα της θα συμπεριληφθεί ο νέος τετρακύλινδρος diesel των 2,0 λίτρων, ο οποίος θα εφοδιάζει την έκδοση 220d προσφέροντας 194 ίππους και μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Αντιστοίχως, η βενζινοκίνητη έκδοση GLC 300 αναμένεται να αυξήσει την ισχύ της στους 258 ενώ η έκδοση GLC ΑΜG 43 θα αποδίδει πλέον 390 ίππους.

Porsche Cayenne Coupe

Το δημοφιλές SUV της γερμανικής φίρμας υποκύπτει στη σχεδιαστική τάση των coupe SUV, προσφέροντας από το β’ εξάμηνο του 2019 ακόμη μία εναλλακτική στους λάτρεις του είδους. Η νέα έκδοση αμαξώματος αναμένεται να μιμηθεί την γκάμα κινητήρων της νέας Cayenne ξεκινώντας από τον V6 των 3,0 λίτρων με τους 340 ίππους και φτάνοντας έως τους 550 ίππους της Turbo με τον V8 των 4,0 λίτρων. Παράλληλα υπάρχουν ήδη πληροφορίες για μια υβριδική έκδοση επιδόσεων στα πρότυπα της Panamera Turbo S E-Hybrid με ισχύ 680 ίππων.

VW Transporter GTE

Παρά τα πλήρως αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά του, το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο αποτελεί μία από τις πρώτες εμφανίσεις της νέας γενιάς του επαγγελματικού μοντέλου της γερμανικής φίρμας, η οποία αναμένεται το 2020. Εξάλλου τα σημαντικότερα νέα στην περίπτωση του νέου VW Transporter θα προέλθουν από την ούτως ή άλλως αθέατη πλευρά του, καθώς η νέα γενιά του θα κάνει τη μετάβαση στην πολυχρηστική πλατφόρμα του ομίλου, ΜQB, αποκτώντας πρόσβαση τόσο σε νέας τεχνολογίας πιο αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel όσο και σε plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα.

Opel Astra

Οι αλλαγές στο ανανεωμένο Opel Astra, το οποίο αναμένεται να διατεθεί εντός του 2019, θα είναι πιο εκτεταμένες από ό,τι συνήθως επιβάλλει μια τέτοια διαδικασία, καθώς η νέα «στέγη» της γερμανικής φίρμας στον όμιλο PSA θα μεταφέρει στο δημοφιλές hatchback αρκετή τεχνολογία από τους Γάλλους, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων όπως το diesel μοτέρ 1,5 λίτρου με απόδοση 130 ίππων αλλά και ο 1.2 PureTech κινητήρας βενζίνης του γαλλικού ομίλου, που είναι οι επικρατέστεροι για μια θέση στην γκάμα του. Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσει η αναβάθμιση του εξοπλισμού του, η οποία αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την εικόνα πληρότητας που παρουσιάζει σε επίπεδο συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης.

Toyota «Baby» coupe

Το γεγονός ότι η ιαπωνική φίρμα δεν πρόκειται να σταματήσει στην επερχόμενη Supra την ενασχόλησή της με τα sportscars δεν αποτελεί μυστικό, καθώς όπως έχει ευθέως δηλώσει ο επικεφαλής του ομίλου Toyota, Akio Toyoda, η αντίστοιχη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας θα αποτελείται στο πολύ κοντινό μέλλον από τρία σπορ μοντέλα. Στην κορυφή θα βρίσκεται η επικείμενη Supra, στο μέσο το ήδη γνωστό GT86, το οποίο πρόκειται να υποδεχθεί τη νέα γενιά του από το 2021, ενώ λίγο νωρίτερα, και συγκεκριμένα το 2020, τη σπορ τριπλέτα θα συμπληρώσει ένα μικρό roadster με το οποίο η Toyota φιλοδοξεί να κάνει ακόμα πιο προσιτή την έννοια της σπορ αυτοκίνησης με ιαπωνική σφραγίδα. Το ακόμη ανώνυμο νέο μοντέλο αναμένεται να ακολουθήσει την ίδια λογική με τη Supra, έχοντας τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά και την κίνηση στους πίσω τροχούς δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον παράγοντα διασκεδαστική οδήγηση. Σε επίπεδο κινητήρων, το μικρό Toyota αναμένεται να εντάξει στο λεξιλόγιο των sportscars της ιαπωνικής φίρμας την περιώνυμη υβριδική της τεχνολογία, επωφελούμενο από ένα αντίστοιχης τεχνολογίας σύνολο το οποίο θα συνδυάζει έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 180 ίππους.

KIA Soul EV

H ηλεκτροκίνητη έκδοση του KIA Soul είναι από τους πιο παλιούς γνώριμους του ηλεκτρικού είδους και, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, πλέον έχει περισσότερους λόγους ύπαρξης από ποτέ. Γι’ αυτό και οι Κορεάτες προετοιμάζουν τη νέα γενιά, η οποία αναμένεται να είναι σημαντικά βελτιωμένη σε όρους ηλεκτρικής αυτονομίας. Κατά δεύτερον, η νέα εκδοχή του, θα έρθει από το 2019, εις διπλούν, με την ΚΙΑ να λανσάρει μια «απλή» εμπροσθοκίνητη ηλεκτρική έκδοση και μια τετρακίνητη εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Trailster με σαφώς πιο off-road σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.

Ford Mondeo

Πλην των δεδομένων στοχευμένων βελτιώσεων που έχουν να κάνουν με την εξωτερική του εμφάνιση αλλά και την αναβάθμιση του εξοπλισμού του, το ανανεωμένο Mondeo, το οποίο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία εντός του 2019, θα επωφεληθεί από δύο καινούργιους κινητήρες, το δίλιτρο diesel μοτέρ EcoBlue, και τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου EcoBoost με τεχνολογία αδρανοποίησης κυλίνδρων, οι οποίοι αναμένεται να επιφέρουν σημαντικές βελτιώσεις στο δίπτυχο ισχύος και αποδοτικότητας.