• Αναζήτηση
  • Οδηγός αγοράς : Πλουραλισμός

    Πέντε αυτοκίνητα σε ισάριθμες κατηγορίες της ελληνικής αγορά αναδεικνύουν τις διαφορετικές προτεραιότητες των κατασκευαστών τους, αποτελώντας εξαιρετικές επιλογές

    ΤοΒΗΜΑ Team
    MERCEDES-BENZ A-CLASS A 180

    Διαστάσεις (Μ-Π-Υ): 4,419 – 1,796 – 1,440 μέτρα

    Κινητήρας: 1.332 κ.εκ.
    Ισχύς: 136 ίπποι
    Ροπή: 200 Nm {CR}0-100 χλμ./ώρα: 9,2 δευτερόλεπτα
    Μέγιστη ταχύτητα: 215 χλμ. /ώρα
    Κατανάλωση: 5,5 λίτρα / 100 χλμ.
    Ρύποι: 127 γραμμ. CO2 / χλμ.
    Τέλη κυκλοφορίας: €152,4
    ιμή: €27.860
    Η μεταστροφή των ευρωπαίων – και ελλήνων – καταναλωτών στους κινητήρες βενζίνης δημιουργεί νέα δεδομένα στην αγορά αναδεικνύοντας ευκαιρίες όπως αυτή της A 180, η οποία διατίθεται από τον Ιούλιο στη χώρα μας. Η βασική από πλευράς ισχύος έκδοση της baby-Benz με βενζινοκινητήρα διατηρεί το πλεονέκτημα του χαμηλού κυβισμού – μόλις 1.332 κ.εκ. σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων – αποδίδοντας 136 ίππους (27 λιγότερους από την A 200 των 32.605 ευρώ), εκλύοντας 127 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο και καταναλώνοντας 5,5 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα. 
    Πέρα από τα αριθμητικά δεδομένα και την προτεραιότητα που αυτά έχουν στη συνείδηση κάθε υποψήφιου αγοραστή, η Α 180 εναρμονίζεται με την εξοπλιστική πληρότητα του μοντέλου το οποίο υιοθετώντας την τεχνολογία Mercedes-Benz User Experience και τις κορυφαίες, ανεξαρτήτως κατηγορίας, δυνατότητες συνδεσιμότητας βρίσκεται ξεκάθαρα μπροστά από τον άμεσο ανταγωνισμό της. Οι δύο οθόνες υψηλής ευκρίνειας, η δυνατότητα ελέγχου λειτουργιών με φωνητικές εντολές και η ουσιαστική ποιοτική βελτίωση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά αποτελούν σημεία αναφοράς σε ένα αυτοκίνητο που τα καταφέρνει εξίσου καλά στον δρόμο με τις ισχυρότερες / ακριβότερες εκδόσεις του στα πεδία της οδικής συμπεριφοράς. Ο τρόπος λειτουργίας της ανάρτησης, για παράδειγμα, και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης κάθε άλλο παρά παραπέμπουν σε έκδοση που λόγω του χαμηλότερου κόστους θα επέβαλλε συμβιβασμούς.
    Η δε πρακτική διάσταση του μοντέλου καταδεικνύεται τόσο από τη μεγέθυνση του ανοίγματος της πέμπτης πόρτας που αποκαλύπτει τον χώρο αποσκευών με όγκο 370 λίτρα όσο και από τη μεγέθυνση των διαθέσιμων χώρων για τους επιβάτες στα μπροστινά αλλά και στα πίσω καθίσματα. Οσο για τις αναμενόμενα υποδεέστερες επιδόσεις της Α 180 σε σύγκριση με τις ισχυρότερες A-Class, αυτές αποτελούν το μόνο ουσιαστικό τίμημα που συνεπάγεται η χαμηλότερη όλων των άλλων τιμή πώλησης.

    NISSAN QASHQAI 1.2 ENERGY

    Κινητήρας: 1.197 κ.εκ., 115 ίπποι

    Κατανάλωση: 5,6 λίτρα / 100 χλμ.
    Ρύποι: 129 γραμ. / χλμ.
    Τιμή:€17.970

    Με τιμή εκκίνησης σχεδόν 18.000 ευρώ και στοιχεία εξοπλισμού που υπερβαίνουν την έννοια του βασικού το πρώτο σε πωλήσεις SUV στην Ελλάδα υποστηρίζει με το μηχανολογικό του υπόβαθρο την επιλογή του χωρίς αντικειμενικά μειονεκτήματα.


    TOYOTA ΥARIS1.5 VVT-I HYBRID

    Κινητήρας: 1.497 κ.εκ., 100 ίπποι

    Κατανάλωση: 3,3 λίτρα / 100 χλμ.
    Ρύποι: 75 γραμ./χλμ.
    Τιμή: €15.920

    Το μόνο υβριδικό supermini της αγοράς συνδυάζει τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στην κατηγορία του με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, το αυτόματο E-CVT κιβώτιο ταχυτήτων και την εγγύηση 11 ετών για την υβριδική μπαταρία του.


    CITROEN C4 CACTUS 1.2 FEEL

    Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 110 ίπποι

    Κατανάλωση: 4,5 λίτρα / 100 χλμ.
    Ρύποι: 104 γραμ. / χλμ.
    Τιμή:€16.540

    Η εξαιρετική σχέση αξίας / τιμής / απόδοσης στη συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζουν το C4 Cactus από τον ανταγωνισμό του, ενώ οι 36 άτοκες δόσεις και η πενταετής εγγύηση μεγεθύνουν το όφελος για τον υποψήφιο ιδιοκτήτη του.

    SKODA CITIGO1.0 ACTIVE 3D

    Κινητήρας: 999 κ.εκ., 60 ίπποι

    Κατανάλωση: 4,3 λίτρα / 100 χλμ.
    Ρύποι: 100 γραμ. / χλμ.
    Τιμή:€9.580

    Η δωρεάν διάθεση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ASG στην αποκλειστικά τρίθυρη έκδοση του Citigo σε συνδυασμό με την πρόσφατη αισθητική του ανανέωση το καθιστούν ενδεδειγμένη επιλογή σε αυτή την τιμή πώλησης.

    Νέα άφιξη

    PEUGEOT 208 GT LINE

    Ο σπορ χαρακτήρας, τα αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και ο πλούσιος εξοπλισμός συνθέτουν την κεντρική ιδέα της τέταρτης κατά σειρά – μετά τις Active, Allure και Allure Plus – έκδοσης του γαλλικού best-seller που φέρει τα διακριτικά GT Line.

    Διατίθεται δε είτε με τον βραβευμένο «Κινητήρα της Χρονιάς 2018» 1.2 PureTech των 110 ίππων, σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, είτε με τον πετρελαιοκινητήρα BlueHDi των 1,5 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων, με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Από πλευράς εξοπλισμού το 208 GT Line διαθέτει καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών σε μεταλλικό χρώμα Μαύρη Πέρλα, φιμέ κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, επιχρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, σπορ τιμόνι με διάτρητη δερμάτινη επένδυση, πεντάλ αλουμινίου, λαβή χειροφρένου και κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός με κόκκινες ραφές, διακοσμητικά αλουμινίου στα μαρσπιέ των εμπρός θυρών με μονόγραμμα Peugeot, σπορ χειρολαβές των εμπρός θυρών σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, καθίσματα «Sport Dynamique», τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών Caesium και εφεδρικό τροχό.
    Ταυτόχρονα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου χάρη στα λογότυπα στη μάσκα, στις πλευρικές επιφάνειες και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ το μονόγραμμα Peugeot σε κόκκινο χρώμα κοσμεί τη γρίλια εισαγωγής αέρα και την πόρτα του χώρου αποσκευών.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub