• Αναζήτηση
  • Σε «μαργαριτάρι» των μεταφορών εξελίσσεται ο σιδηρόδρομος

    Η ενεργοποίηση μιας ακόμη εταιρείας στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο βρίσκεται προ των πυλών.

    Η ενεργοποίηση μιας ακόμη εταιρείας στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο βρίσκεται προ των πυλών. Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Rail Cargo Logistics Goldair, η Piraeus Europe Asia Rail Logistics (PEARL), σιδηροδρομικός βραχίονας της Cosco στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, προανήγγειλε την αυτόνομη είσοδό της στα εμπορευματικά δρομολόγια. Εχθές, η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να προσλάβει άμεσα 6 άτομα, τα οποία και θα εκπαιδευτούν ως μηχανοδηγοί για τις επιχειρησιακές της ανάγκες, είτε σε Αθήνα (Πειραιάς) είτε σε Θεσσαλονίκη.

    Η πορεία του λιμανιού του Πειραιά είναι τέτοια που η εταιρεία στο επιχειρηματικό της πλάνο για το 2018 είχε προβλέψει αύξηση κατά 50% του μεταφορικού της έργου. Η PEARL που μεταφέρει τα φορτία της Cosco από τον Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως, συνεργάζεται σήμερα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο επίπεδο της έλξης. Έχει λάβει άδεια εκτέλεσης σιδηροδρομικών μεταφορών από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) ήδη από τον Μάιο του 2016.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, η PEARL πρόκειται στις αρχές του φθινοπώρου να προχωρήσει στην απαραίτητη σύμβαση με τον διαχειριστή της υποδομής, τον ΟΣΕ, για τη χρήση του δικτύου.
    Εντωμεταξύ, ενδεικτικό της δυναμικής που επιδεικνύει το λιμάνι του Πειραιά είναι το γεγονός ότι και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοιχηματίζει στη στρατηγική συνεργασία που έχει αναπτύξει με την Cosco. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαϊου του 2018, διπλασίασε τα φορτία που διακίνησε σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
    Αυξάνεται η ζήτηση για μηχανοδηγούς

    Τα πρώτα βήματα των νέων εταιρειών στον σιδηρόδρομο έχουν ήδη δημιουργήσει μεγαλύτερες ανάγκες για μηχανοδηγούς. Όταν μάλιστα μόνο για την κρατική τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το 2016 ο αριθμός τους ανήλθε σε 250, ενώ σύμφωνα με έρευνα ανεξάρτητου φορέα ήταν απαραίτητοι 460. Η αδυναμία μέχρι σήμερα να εκπαιδευτούν νέοι μηχανοδηγοί θα καλυφθεί με την πλήρη λειτουργία από τον Οκτώβριο της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας του ΟΣΕ.
    Ήδη, μετά από πολλές γραφειοκρατικές διαδικασίες, η Ακαδημία υποδέχθηκε τους πρώτους εκπαιδευόμενους. Πρόκειται για τους ηλεκτροδηγούς της ΣΤΑ.ΣΥ. οι οποίοι έκαναν ταχύρυθμα μαθήματα προκειμένου να γίνουν ενεργοί μηχανοδηγοί (μέχρι πρόσφατα μόνο οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ενεργοί μηχανοδηγοί). Αυτό έγινε ώστε τον Οκτώβριο να γίνει η υποχρεωτική μετατροπή των αδειών τους σε άδειες ευρωπαϊκού τύπου, βάσει των ευρωπαϊκών κανονισμών. Αντίστοιχα, το ταχύρυθμο πρόγραμμα έχουν ήδη ολοκληρώσει και 22 βοηθοί μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να λάβουν και εκείνοι ευρωπαϊκή άδεια.
    Εντωμεταξύ, στα μέσα Ιουλίου, αναρτήθηκε από τη ΡΑΣ το μητρώο πιστοποιημένων εκπαιδευτών μηχανοδηγών και υποψηφίων μηχανοδηγών, που ήταν απαραίτητο για να ξεκινήσει επίσημα ο πλήρης κύκλος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη από τον Μάρτιο έχει ανακοινώσει την πρόθεσή της να προσλάβει 60 μηχανοδηγούς, ενώ εχθές και η PEARL ζήτησε ακόμη 6.
    Σύμφωνα με την χθεσινή ανακοίνωση της PEARL, οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν την πρόσληψή τους, θα πρέπει να διαθέτουν τα παρακάτω τυπικά προσόντα:
    1. Κάτοχοι πτυχίου Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής εκπαίδευσης της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, ή πτυχίου τεχνικής κατεύθυνσης, ή απολυτηρίου μέσης εκπαίδευσης τεχνικής κατεύθυνσης
    2. Οι άρρενες υποψήφιοι, να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν νόμιμη απαλλαγή από αυτές (εφόσον προεπιλεγούν για συνέντευξη, θα πρέπει να προσκομίσουν το ανάλογο Πιστοποιητικό Στρατολογίας)
    3. Να είναι γεννηθέντες ή γεννηθείσες μετά την 31/12/1988
    4. Να είναι κάτοχοι πτυχίου γνώσης της αγγλικής γλώσσας από αναγνωρισμένο φορέα, επιπέδου τουλάχιστο Β2. Για αλλοδαπούς υποψηφίους, απαιτείται να είναι κάτοχοι πτυχίου γνώσης της ελληνικής γλώσσας από αναγνωρισμένο φορέα, επιπέδου τουλάχιστο Β1
    5. Να είναι κάτοχοι διπλώματος οδήγησης τουλάχιστο κατηγορίας Β
    6. Να διαθέτουν γνώση χειρισμού Η/Υ, σουίτας γραφείου Office (Word, Excel) και Internet
    Η διάρκεια υποβολής των αιτήσεων (απαιτείται μόνον η υποβολή βιογραφικού του/της υποψηφίου σε μορφή αρχείου τύπου .pdf), αρχίζει στις 3 Αυγούστου 2018, ημέρα Παρασκευή και θα λήξει στις 27 Αυγούστου 2018, ημέρα Δευτέρα.
    Η υποβολή των παραπάνω βιογραφικών θα γίνεται δεκτή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: hr@pearl-rail.com και μόνον.
    Στο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα αποστείλουν το βιογραφικό τους, να αναγραφεί η επιθυμία τους για ανάληψη υπηρεσίας με έδρα, μετά την επιτυχή αποφοίτησή τους από τη σχολή μηχανοδηγών, σε μία ή και στις δύο από τις παρακάτω επιλογές:
    Α. Αθήνα – Πειραιάς
    Β. Θεσσαλονίκη
    Όσοι προεπιλεγούν, θα ενημερωθούν από το τμήμα HR της εταιρείας και θα κληθούν για προσωπική συνέντευξη στην έδρα της στον Πειραιά, η οποία προγραμματίζεται να υλοποιηθεί εντός του πρώτου δεκαημέρου Σεπτεμβρίου 2018.
    Κοινωνία