Προσπερνώντας τις γενικές παραδοχές για την εμπορική επιτυχία του ιαπωνικού supermini, οφείλει κάποιος να παρατηρήσει πως αυτή οφείλεται, μεταξύ άλλων, στον πλουραλισμό των κινητήρων με τους οποίους διατίθεται και δη στο υβριδικό σύνολο που όμοιό του δεν υπάρχει σε άλλο μοντέλο αυτής της κατηγορίας.
Το συγκριτικό πλεονέκτημα που δημιουργεί η συνύπαρξη του βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με τον ηλεκτροκινητήρα αποτυπώνεται αρχικά στη χαμηλότερη από κάθε άλλη πραγματική κατανάλωση καυσίμου σε αστικές και περιαστικές διαδρομές –λιγότερο από 3,8 λίτρα/100 χλμ. -, στην ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων e-CVT που μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα για τον οδηγό και δευτερευόντως στη συνδυαστική ισχύ των 100 ίππων, η οποία κατά τους ιάπωνες μηχανικούς είναι αρκετή για τον ρόλο του, ο οποίος προτάσσει την αποδοτικότητα έναντι των επιδόσεων.
Ακόμη και έτσι πάντως το υβριδικό Yaris με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας διαθέτει ικανά μεγέθη επιτάχυνσης και μέγιστης ταχύτητας αλλά και τη δυνατότητα να κινηθεί για περίπου 2 χιλιόμετρα αποκλειστικά με την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία του χωρίς τη συνδρομή του κινητήρα βενζίνης.
Οδηγικά το Yaris Hybrid παραμένει άνετο και νηφάλιο παντού, με τις πρόσφατες παρεμβάσεις των μηχανικών της Toyota να το καθιστούν και άνετο και περισσότερο ενδιαφέρον στον δρόμο. Οι νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ακρίβεια στον τρόπο που στρίβει το Yaris αλλά και καλύτερη ποιότητα κύλισης στην πιο ιδιαίτερη έκδοση του μοντέλου που εξαιτίας της τεχνολογίας της διατηρεί σε υψηλά επίπεδα τη μεταπωλητική αξία του.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ