Κινητήρας diesel 1,6 λίτρων/ 150 ίππων για το Astra

Διαθέσιμο με σύστημα σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων είναι πλέον το Astra 1.6 BiTurbo Diesel, διαδραματίζοντας στην γκάμα της Opel τον ρόλο της κορυφαίας πετρελαιοκίνητης έκδοσης του μικρομεσαίου μοντέλου της, που με αυτόν τον κινητήρα κυκλοφορεί με πεντάθυρο και Sports Tourer αμάξωμα. Αποδίδοντας 150 ίππους και πληρώντας το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP, που περιλαμβάνει τη δοκιμή πραγματικών εκπομπών ρύπων με μετρήσεις σε δημόσιους δρόμους, αυτό το Astra εμφανίζει 350 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., επιταχύνει από στάση (0-100 χλμ./ώρα) σε 9 δευτερόλεπτα αναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα 225 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη κατανάλωσης και ρύπων, είναι αντιστρόφως ανάλογα των επιδόσεών του, καθώς η μέση κατανάλωση στον μεικτό κύκλο χρήσης προσδιορίζεται στα 4,8 λίτρα πετρελαίου και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 127 γραμμάρια/χλμ. χάρη και στην τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR) με τη χρήση διαλύματος AdBlue. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, επιλογή που διαμορφώνει την τιμή πώλησης στα 27.720 ευρώ –στη Γερμανία, από όπου ξεκίνησαν ήδη οι παραγγελίες.

Πρεμιέρα για τη Nissan στη Formula E

Ο κύβος ερρίφθη για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, την πρώτη από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου η οποία έδωσε το «παρών» στον τελευταίο αγώνα Formula E της εφετινής περιόδου που πραγματοποιήθηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης, προετοιμάζοντας τη συμμετοχή της σε όλα τα Grand Prix της πέμπτης αγωνιστικής σεζόν, η οποία θα ξεκινήσει στις 15 Δεκεμβρίου 2018 από τη Σαουδική Αραβία και θα ολοκληρωθεί στις 14 Ιουλίου 2019 και πάλι στη Νέα Υόρκη.

Η Nissan θεωρεί ότι το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μονοθέσιό της θα δώσει νέα ώθηση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων της, όπως το Leaf και το e-NV200, ώστε να επιτύχει τον στόχο πώλησης ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2022.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ