• Αναζήτηση
  • Τι θα εισφέρει η είσοδος σε λεωφορεία και τρόλεϊ από την μπροστινή πόρτα

    Η ομαλότερη ροή των επιβατών εντός των λεωφορείων και τρόλεϊ, δεδομένου ότι οι επιβάτες εισέρχονται από την μπροστινή θύρα και αποβιβάζονται από τις υπόλοιπες καθώς και η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, αποτελούν τους κυρίαρχους στόχους του ΟΑΣΑ από την εφαρμογή του μέτρου της εισόδου από την μπροστινή θύρα των οχημάτων.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Η ομαλότερη ροή των επιβατών εντός των λεωφορείων και τρόλεϊ, δεδομένου ότι οι επιβάτες εισέρχονται από την μπροστινή θύρα και αποβιβάζονται από τις υπόλοιπες καθώς και η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, αποτελούν τους κυρίαρχους στόχους του ΟΑΣΑ από την εφαρμογή του μέτρου της εισόδου από την μπροστινή θύρα των οχημάτων.

    Για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, έχουν τοποθετηθεί ειδικά αυτοκόλλητα στα οχήματα του στόλου της ΟΣΥ, ενώ οι ενέργειες ενημέρωσης επεκτείνονται στις προμετωπίδες και στις οθόνες τηλεματικής των οχημάτων, στις «έξυπνες στάσεις» και στην εφαρμογή OASA Telematics.

    Παράλληλα, το μέτρο στοχεύει στη διασφάλιση των εσόδων του ομίλου ΟΑΣΑ και την ελαχιστοποίηση της λαθρεπιβίβασης.

    Το μέτρο πάντως τυγχάνει ευρείας εφαρμογής σε πανευρωπαϊκό (Λονδίνο, Παρίσι, Βαρκελώνη, Βερολίνο, Ελσίνκι) και όχι μόνο επίπεδο, με ικανοποιητικά αποτελέσματα.

    Σύμφωνα με πρόσφατη μεγάλη έρευνα του Οργανισμού, αποδείχτηκε ότι νόμιμο κόμιστρο, σε λεωφορεία και τρόλεϊ, διέθετε το 49,5% των επιβατών, δικαιούχοι ελευθέρας ήταν το 17,5% και παραβάτες το 33%.

    Στο πλαίσιο αυτό, ενισχύεται ο ελεγκτικός μηχανισμός με 65 νέους ελεγκτές, οι οποίοι θα προστεθούν στο υπάρχον σώμα. Το εγχειρίδιο και η εκπαίδευση των ελεγκτών κομίστρου έχει επικαιροποιηθεί βάσει διεθνών προτύπων.

    Σημειώνεται ότι κάθε επιβάτης οφείλει να επικυρώνει ηλεκτρονικό εισιτήριο/κάρτα, κατά την είσοδό του, σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

    Ωστόσο την αντίθεση του στην εφαρμογή του μέτρου, διατύπωσε το Συνδικάτο Εργαζομένων και θυγατρικών εταιρειών ΟΑΣΑ, τονίζοντας πως πρόκειται για μια αιφνίδια μια δίχως προγραμματισμό απόφαση της διοίκησης του Οργανισμού που έχει ως αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια.

    O ΟΑΣΑ πάντως υπογραμμίζει ότι παρακολουθεί διαρκώς το συγκοινωνιακό έργο, μέσω της εφαρμογής της τηλεματικής, κάτι το οποίο επιτρέπει την πραγματοποίηση λειτουργικών παρεμβάσεων, όπου κρίνεται σκόπιμο.

    «Μετά το κλείσιμο των πυλών σε μετρό και ηλεκτρικό, ο Οργανισμός προχώρησε στην εφαρμογή του μέτρου της εισόδου, σε λεωφορεία και τρόλεϊ, από την μπροστινή θύρα των οχημάτων», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, σημειώνοντας ότι το επιβατικό κοινό ήδη ανταποκρίνεται με συνέπεια.

    «Το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, θα υπάρξουν περαιτέρω ενέργειες για τη βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, όπως η προμήθεια νέων λεωφορείων, η επέκταση των «έξυπνων» στάσεων και ο εκσυγχρονισμός του συστήματος ελέγχου των λεωφορειολωρίδων».

    Κοινωνία