• Αναζήτηση
  • Σε εποχή PayPal περνά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    Με ένα τρένο που θα φέρει το εμπορικό σήμα της PayPal και θα συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, με το «Ελευθέριος Βενιζέλος» γιορτάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τη συνεργασία της με ένα από τα πλέον αξιόπιστα ψηφιακά πορτοφόλια διεθνώς.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Με ένα τρένο που θα φέρει το εμπορικό σήμα της PayPal και θα συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, με το «Ελευθέριος Βενιζέλος» γιορτάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τη συνεργασία της με ένα από τα πλέον αξιόπιστα ψηφιακά πορτοφόλια διεθνώς.
    Η PayPal είναι διαθέσιμη για τους επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από όλον τον κόσμο για την αγορά εισιτηρίων τόσο από την εταιρική ιστοσελίδα όσο και μέσω «έξυπνων» κινητών συσκευών. Υπηρεσία που θα διευκολύνει στις μετακινήσεις τούς τους επισκέπτες που φτάνουν στη χώρα μας κατά τους θερινούς μήνες. Πάνω από 32 εκατ. τουρίστες αναμένονται εντός του 2018, συμπεριλαμβανομένων επισκεπτών από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, όπου 3 στους 4 κατοίκους (δηλαδή 75%) είναι ήδη ενεργοί χρήστες της PayPal.
    «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταβαίνει σε μία νέα εποχή με ολοένα αυξανόμενες και απαιτητικές προκλήσεις. Ως μία σύγχρονη εταιρεία, που διαρκώς εξελίσσεται, δεσμευόμαστε να παρέχουμε νέες, καινοτόμες υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό. Η συνεργασία μας με την PayPal σηματοδοτεί ακριβώς αυτό: τη συνεχή προσπάθεια που καταβάλλουμε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών. Προσφέροντας τη δυνατότητα πληρωμής μέσω PayPal, αναβαθμίζουμε την εμπειρία ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου κάνοντάς την ακόμη πιο εύκολη» δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, καθηγητής κ. Φίλιππος Τσαλίδης.
    Ο ταξιδιωτικός και τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα αναπτύσσεται όλο και περισσότερο κάθε χρόνο και αναμένεται να αυξηθεί στην τάξη των 15,1 δισ. ευρώ το 2018. Αποτελεί μία από τις κινητήριες δυνάμεις της ελληνικής οικονομίας, με πρόβλεψη να αντιπροσωπεύει το 22,7% ή σχεδόν το ένα τέταρτο του ΑΕΠ της χώρας έως το 2028.
    «Η Ελλάδα είναι μία από τις βασικές αγορές για την PayPal, κυρίως σε σχέση με τους κλάδους ταξιδίων και μεταφορών», σημειώνει ο κ. Marcin Glogowski, γενικός διευθυντής της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. «Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη σύμπραξή μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως μέρος των ευρύτερων δεσμεύσεων και οραμάτων μας στην αγορά αυτή, ειδικά μάλιστα πριν από την έναρξη της υψηλής τουριστικής περιόδου. Πιστεύουμε ότι η νέα αυτή συνεργασία που εγκαινιάζουμε είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να κάνει ευκολότερη τη ζωή των ταξιδιωτών και θα έχει θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τους ξένους τουρίστες και τους εγχώριους επιβάτες».
    Κοινωνία