• Αναζήτηση
  • Στα $14,7 τρισ. οι δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο μέχρι το 2022

    Αυξανόμενες βαίνουν οι δαπάνες για αγορές, που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στο online κανάλι, αναφέρει ο ΣΕΠΕ σημειώνοντας πως οι παγκόσμιες δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο αναμένεται να ανέλθουν σε $14,7 τρις δολάρια μέχρι το 2022, καταγράφοντας άνοδο κατά 60% σε σχέση με τις αντίστοιχες του 2017, όταν είχαν ανέλθει σε $9,3 τρις.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Αυξανόμενες βαίνουν οι δαπάνες για αγορές, που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στο online κανάλι, αναφέρει ο ΣΕΠΕ σημειώνοντας πως οι παγκόσμιες δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο αναμένεται να ανέλθουν σε $14,7 τρις δολάρια μέχρι το 2022, καταγράφοντας άνοδο κατά 60% σε σχέση με τις αντίστοιχες του 2017, όταν είχαν ανέλθει σε $9,3 τρις.
    Οι online πληρωμές αυξάνονται, καθώς οι έμποροι λιανικής αναπτύσσουν omnichannel στρατηγικές. Την αυξητική πορεία του ψηφιακού εμπορίου, σε διεθνές επίπεδο, αποτυπώνει νέα έρευνα της Juniper Research (Digital Commerce: Key Trends, Sectors & Forecasts 2018-2022). Η έρευνα της εταιρείας διαπιστώνει ότι ως κινητήριος μοχλός για το παγκόσμιο ψηφιακό εμπόριο λειτουργεί η άνοδος της δημοτικότητας των online πληρωμών. Οι συντάκτες της μελέτης επισημαίνουν πως όλο και περισσότεροι λιανοπωλητές υιοθετούν μια omnichannel στρατηγική, η οποία στηρίζεται εξίσου στο φυσικό, όσο και στο ψηφιακό κανάλι. «Η μετάβαση από το offline στο online κανάλι είναι πολύ πιθανό να επιταχυνθεί τα επόμενα χρόνια. Ακόμη και παραδοσιακοί έμποροι λιανικής πώλησης έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν στρατηγικές online πωλήσεων. Σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδά τους, υιοθετούν mobile εφαρμογές τόσο για ηλεκτρονικές αγορές, όσο και για ψηφιακές πληρωμές», επισημαίνουν οι αναλυτές της Juniper Research.

    P2P banking

    Στο μεταξύ, η μελέτη της Juniper Research προβλέπει ότι μεγάλη άνθηση θα γνωρίσουν έως το 2022 οι υπηρεσίες social banking ή peer-to-peer banking. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές, που ήδη υιοθετούνται από τράπεζες, αλλά και πλατφόρμες όπως το Facebook, επιτρέπουν στους καταναλωτές να στέλνουν χρήματα σε όποιον επιθυμούν ακόμη κι εάν δεν γνωρίζουν το IBAN του, αρκεί να έχουν τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου ή του email του. Σύμφωνα με τους αναλυτές, δραστηριότητες εταιρειών, όπως το PayPal (μέσω των θυγατρικών της Venmo και Xoom) και το Facebook, θα οδηγήσουν σε ταχύτερη και ευρύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πληρωμών, γεγονός που – από την πλευρά του – αναμένεται να δώσει μεγαλύτερη ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Ο αντίκτυπος του blockchain

    Επιπλέον, η έκθεση διαπιστώνει ότι οι εμπλεκόμενοι στο παγκόσμιο οικοσύστημα των πληρωμών δείχνουν έτοιμοι να επωφεληθούν από την εφαρμογή της τεχνολογίας blockchain. Το blockchain, σύμφωνα με τους αναλυτές, θα επέτρεπε την αύξηση της τυποποίησης για την επεξεργασία των πληρωμών, τη μείωση της πιθανότητας λαθών, την εξάλειψη των κινδύνων ασφαλείας και του απαιτούμενου χρόνου εκτέλεσης των συναλλαγών, με αποτέλεσμα ταχύτερες, ασφαλέστερες και λιγότερο δαπανηρές συναλλαγές. Αυτό με τη σειρά του, σύμφωνα με τους αναλυτές, θα επιτρέψει στις εταιρείες μεταφοράς χρημάτων να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να μειώσουν τα κόστη για τους τελικούς χρήστες και ως εκ τούτου, να αποκτήσουν διείσδυση σε ευρύτερα κοινά.
    Οικονομία