• Αναζήτηση
  • Πρεμιέρα για το νέο Peugeot 508 SW

    Σχεδόν τρεις μήνες μετά την επίσημη αποκάλυψη του νέου 508 στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, οι Γάλλοι επανέρχονται με την έκδοση Station Wagon ακολουθώντας πιστά την παράδοση που επιβάλλει τη δημιουργία ενός SW βασισμένου στην τετράθυρη/πεντάθυρη έκδοση του μεσαίου οικογενειακού μοντέλου τους στην κατηγορία D.

    Σχεδόν τρεις μήνες μετά την επίσημη αποκάλυψη του νέου 508 στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, οι Γάλλοι επανέρχονται με την έκδοση Station Wagon ακολουθώντας πιστά την παράδοση που επιβάλλει τη δημιουργία ενός SW βασισμένου στην τετράθυρη/πεντάθυρη έκδοση του μεσαίου οικογενειακού μοντέλου τους στην κατηγορία D.
    Με δεδομένη μάλιστα την απήχηση αυτών των εκδόσεων στην ευρωπαϊκή αγορά (ένα στα τρία μεσαία οικογενειακά έχει SW αμάξωμα), η Peugeot διαβλέπει μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία αλλά και τη δυνατότητα διαφοροποίησης από τους ανταγωνιστές της μέσω της ρηξικέλευθης σχεδίασης.
    «Αν και σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ταυτόχρονα με την πεντάθυρη έκδοση, το 508 SW εισάγει νέα δεδομένα για το είδος του, τα οποία απηχούν τις φιλοδοξίες μας» επισημαίνει ο Gilles Vidal, επικεφαλής σχεδίασης της Peugeot, ερμηνεύοντας τις επιλογές του. Με μήκος 4,78 μέτρα – μόλις τρία εκατοστά περισσότερα από την πεντάθυρη έκδοση – και ύψος 1,42 μέτρα, το 508 SW διαθέτει παράθυρα χωρίς πλαίσιο, LED φωτιστικά σώματα, το εργονομικό i-cockpit και περισσότερα από ποτέ άλλοτε επίπεδα εξοπλισμού, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών έχει υποχωρήσει στα 530 λίτρα – έναντι 560 λίτρων της απερχόμενης έκδοσης. Στις καινοτομίες του γαλλικού μοντέλου ξεχωρίζουν, μεταξύ άλλων, το σύστημα Magic Flat για την αναδίπλωση τμήματος του εδράνου του πίσω καθίσματος (ώστε ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης να εκτοξεύεται στα 1.780 λίτρα), τα νέα μπροστινά καθίσματα με τα πέντε προγράμματα μασάζ αλλά και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού για την αποφυγή ατυχημάτων.
    Στην γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνονται μηχανικά σύνολα βενζίνης 1,6 λίτρων απόδοσης 180 και 225 ίππων και πετρελαίου 1,5 και 2 λίτρων ισχύος 130, 160 και 180 ίππων. Ολες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων εκτός από την πετρελαιοκίνητη των 130 ίππων που θα διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Νέο για τη συγκεκριμένη κατηγορία είναι και το ειδικό set-up της ανάρτησης προκειμένου να εξασφαλιστεί ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου, κάτι που αποτελεί πλέον προαπαιτούμενο για όλα τα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, ανεξαρτήτως τιμής ή μεγέθους.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub