• Αναζήτηση
  • Κρι Κρι: Αύξηση κύκλου εργασιών 27,1% το πρώτο τρίμηνο του 2018

    Στα 18,6 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2018 ο κύκλος εργασιών της γαλακτοβιομηχανίας Κρι Κρι έναντι 14,63 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 27,1%.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Στα 18,6 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2018 ο κύκλος εργασιών της γαλακτοβιομηχανίας Κρι Κρι έναντι 14,63 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 27,1%.
    Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:
    –      Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 2,89 εκατ. έναντι 2,22 εκατ. το 2017.
    –      Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,17 εκατ., έναντι 1,55 εκ. το 2017.
    –      Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 1,57 εκατ., έναντι 1,14 εκατ. το 2017.
    Όπως αναφέρει η διοίκηση, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι Κρι εμφανίζουν αύξηση 17,6%. Καθοριστικά συνέβαλε στην επίδοση αυτή το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς στραγγιστών γιαουρτιών με νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο», το οποίο συνοδεύτηκε από έντονη επικοινωνία της ποιοτικής τους αναβάθμισης.
    Παράλληλα, ενισχύθηκε η θέση της Κρι Κρι σε προϊοντικές κατηγορίες, με ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι αυτές των παιδικών και των λειτουργικών γιαουρτιών.
    Πλέον, το μερίδιο σε όγκο της Κρι Κρι αυξήθηκε σε 15,4%, στους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018, και συνεχίζει να βρίσκεται στη 2η θέση της κατάταξης [στοιχεία IRI Απρ. 2018].
    Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη, με αύξηση που αγγίζει το 40% (+39,8%). Οι υφιστάμενες κύριες αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας εμφανίζουν ιδιαίτερη δυναμική, ενώ νέες αγορές, όπως της Ιρλανδίας, συνεισφέρουν επικουρικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.
    Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά εμφανίζουν αύξηση 17,1%. «Η επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία, σε συνδυασμό με το λανσάρισμα νέων παγωτών, δημιουργούν προσδοκίες για υψηλές επιδόσεις στη φετινή σεζόν», επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας.
    Οικονομία