• Αναζήτηση
  • Οδηγός αγοράς

    Αγόρασέ το: Toyota C-HR

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Αγόρασέ το: Toyota C-HR

    Το καλύτερα κατασκευασμένο Toyota των τελευταίων ετών με τις έντονες ευρωπαϊκές επιρροές επενδύει στην παροιμιώδη αξιοπιστία της μάρκας και στην εξαιρετική σχέση αξίας – τιμής
    Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του το μήνυμα ήταν σαφές: το C-HR προσπερνά τα περισσότερα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας στον τομέα της αντιληπτής ποιότητας, αγνοεί εντελώς την τεχνολογία diesel δίνοντας έμφαση στην υβριδική και επαληθεύει στον δρόμο τις περισσότερες από τις προσδοκίες που δημιουργεί η κοφτερή του εμφάνιση. Η τελευταία αποτελεί ισχυρό λόγο για να το προτιμήσει κανείς, αν μάλιστα σκεφτούμε ότι βάσει ερευνών το 25% των αγοραστών των C-SUV δίνουν προτεραιότητα στη σχεδίαση. Πέρα από αυτό πάντως οι δημιουργοί του δεν εξάντλησαν τη φαντασία τους στις εξωτερικές επιφάνειες, καθώς το πανοραμικό ταμπλό με τη συνεχόμενη μεταλλική ή μπλε γραμμή από άκρη σε άκρη και η μεγάλη, σε στυλ tablet, οθόνη αφής 8 ιντσών δημιουργούν ένα σύγχρονο περιβάλλον με εξαιρετικά για τα μέτρα της κατηγορίας υλικά, άνετους χώρους για οδηγό και συνοδηγό αλλά όχι αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Οι φαρδιές κολόνες πίσω από τις πίσω πόρτες – σπονδή στην coupe σχεδίαση – μειώνουν τη διαγώνια ορατότητα και ταυτόχρονα λειτουργούν κλειστοφοβικά για ορισμένους επιβάτες του πίσω καθίσματος, οι οποίοι πάντως έχουν αξιοσημείωτο χώρο στη διάθεσή τους.
    Πίσω στον δρόμο, το συμπαγές ιαπωνικό SUV είναι πραγματικά πολύ ευχάριστο, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και ισορροπημένη συμπεριφορά ακόμη και σε διαδρομές με συνεχείς στροφές και σβέλτο ρυθμό κίνησης. Χαίρεσαι πραγματικά να το οδηγείς, αποκομίζοντας από το σύστημα διεύθυνσης την απαραίτητη ακρίβεια για τη θέση των μπροστινών τροχών στον δρόμο ενώ η αποτελεσματικότητα της ανάρτησης – με διπλά ψαλίδια στον πίσω άξονα – παραπέμπει σε premium μοντέλο. Την ίδια εικόνα δίνουν και τα συστήματα ασφαλείας και αποτροπής ατυχημάτων με το πακέτο Safety Sense (Pre Crash με αναγνώριση πεζών, Adaptive Cruise Control σε όλο το φάσμα ταχυτήτων, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας με επαναφορά κ.λπ.) στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
    Μιλώντας για αυτές αξίζει να γνωρίζετε ότι το C-HR διατίθεται με turbo βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων απόδοσης 116 ίππων (από 20.350 ευρώ) και με το υβριδικό σύνολο που συνθέτει ο κινητήρας βενζίνης των 1,8 λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας, συνδυαστικής απόδοσης 122 ίππων (από 24.100 ευρώ). Στην πρώτη περίπτωση εφοδιάζεται ως δικίνητο με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή με αυτόματο Multidrive S και ως τετρακίνητο αποκλειστικά με το Multidrive S και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη.  Αντίθετα στο C-HR 1.8 Hybrid η μόνη επιλογή είναι το κιβώτιο e-CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων).

    Περίμενέ το: Toyota Auris

    Μεγαλύτερο και ισχυρότερο, το ιαπωνικό hatchback αξιοποιεί μια νέα αρχιτεκτονική {LF}που εγγυάται δυναμικότερα οδηγικά χαρακτηριστικά, τα οποία στη χώρα μας {LF}θα διαπιστώσουμε στις αρχές του 2019

    Η πρεμιέρα της τρίτης γενιάς Auris, τον Μάρτιο στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, πιστοποίησε την αλλαγή προσανατολισμού της ιαπωνικής εταιρείας στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchbacks και ταυτόχρονα την προσήλωσή της στη υβριδική τεχνολογία. Η εμφανής αλλαγή εστιάζεται στη νέα, πολύ πιο επιθετική αισθητική του μοντέλου σε σύγκριση με τα συντηρητικά αυτοκίνητα που διαδέχεται, ωστόσο η δομική διαφορά έναντι εκείνων εντοπίζεται στη νέα αρχιτεκτονική, καθώς αυτό το Auris είναι το πρώτο που βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA, η οποία έχει ήδη αξιοποιηθεί στα υφιστάμενα Prius και C-HR. Χάρη σε αυτή, το μεταξόνιο του Auris φτάνει πλέον στα 2,64 μέτρα, το μήκος έχει αυξηθεί κατά 4 εκατοστά (στα 4,37 μέτρα) και το πλάτος κατά 3 εκατοστά (στα 1,79 μέτρα), ενώ το χαμηλότερο ύψος, στα 1,435 μέτρα, εξυπηρετεί περισσότερο από ποτέ άλλοτε τον σπορ χαρακτήρα του ιαπωνικού αυτοκινήτου το οποίο θα κατασκευάζεται στην Αγγλία.

    Στο ίδιο πλαίσιο κινούνται οι αιχμηρές λεπτομέρειες στο μπροστινό τμήμα, η έντονη καμπύλη πίσω και βέβαια το αεροδυναμικό βοήθημα στην κορυφή της πέμπτης πόρτας, το οποίο θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Παρά το γεγονός ότι η Toyota δεν έχει δώσει καμία εικόνα του εσωτερικού του, πληροφορίες εκ των έσω μιλούν για ολική αναβάθμιση στους τομείς των υλικών και της ποιότητας συναρμογής τους, με την τελευταία γενιά του συστήματος infotainment Toyota Touch να επιβάλλει τη χρήση οθόνης αφής υψηλής ευκρίνειας και μεγαλύτερης διάστασης. Αποτελούσε άλλωστε προαπαιτούμενο για την ιαπωνική φίρμα η δημιουργία ενός συνόλου στο οποίο θα κυριαρχεί η τεχνολογία, τόσο στα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού όσο και στη συνδεσιμότητα και στις λειτουργίες ψυχαγωγίας.
    Στον δε τομέα των μηχανικών συνόλων δεν υπήρχε καμία αμφιβολία ότι η κατεύθυνση θα ήταν υβριδική. Εκτός λοιπόν από τον turbo κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων με απόδοση που θα προσεγγίζει τους 116 ίππους, το γνωστό υβριδικό σύνολο των 1,8 λίτρων συνδυαστικής ισχύος 122 ίππων θα πλαισιώνει το αντίστοιχης τεχνολογίας σύνολο με κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα συνδυαστικής απόδοσης 180 ίππων. Πέρα από τον ισχυρό συμβολισμό – καθώς το 2017 το 68% των πωλήσεων Auris αφορούσε την υβριδική έκδοση – η νέα των 180 ίππων είναι η ισχυρότερη έκδοση στην ιστορία του μοντέλου. Σύμφωνα μάλιστα με τους ιάπωνες μηχανικούς, η νέα γενιά Auris θα ξεχωρίζει για τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά της.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub