• Αναζήτηση
  • Τα Public δημιουργούν το πρώτο online mall στην Ελλάδα

    Η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Η αξία του e-commerce σε

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Η αξία του e-commerce σε προϊόντα και υπηρεσίες προσέγγισε τα 4,5 δισ. ευρώ το 2017, με 3 εκατομμύρια Ελληνες (32% του πληθυσμού) να προτιμούν αυτό το κανάλι για τα ψώνια τους.

    Στην αγορά αυτή, το αποτύπωμα της αλυσίδας καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας Public είναι ισχυρό, αφού μέσω του public.gr η εταιρεία πραγματοποιεί το 20% των πωλήσεών της.

    Ειδικότερα, σε ετήσια βάση η Public ικανοποιεί 1,2 εκατ. παραγγελίες. Από τους 66 εκατομμύρια επισκέπτες το 2017 τα 25 εκατομμύρια προσήλθαν στα καταστήματα και τα 41 εκατομμύρια στο public.gr.

    Στηριζόμενη σε αυτή την «προίκα» και σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία Mirakl που έχει αναπτύξει ιδιαίτερη τεχνολογία στο e-commerce, η Public προχωρεί στη δημιουργία του πρώτου ελληνικού marketplace δίνοντας τη δυνατότητα σε έλληνες επιχειρηματίες να βάλουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα της Public. Με τον τρόπο αυτόν θα εκμεταλλευθούν τις επενδύσεις της Public τα τελευταία χρόνια σε αυτόν τον τομέα (πάνω από 2 εκατ. ευρώ) αλλά και τους 41 εκατομμύρια επισκέπτες της αλυσίδας.

    Στο φιλόδοξο αυτό project, τον μετασχηματισμό δηλαδή του public.gr σε ένα online mall που θα φιλοξενεί μικρά και μεγάλα καταστήματα, έχουν ανταποκριθεί 47 εταιρείες, εκ των οποίων οι 20 είναι ήδη πάνω στην πλατφόρμα. Τα νέα προϊόντα και κατηγορίες αφορούν μεταξύ άλλων Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.
    «Στόχος μας είναι να μη φεύγει τζίρος στο εξωτερικό» αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος των Public κ. Χρήστος Καλογεράκης και εξηγεί: «Αυτή τη στιγμή ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Ελληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες, τη δημιουργία δηλαδή shop in a shop στο pubic.gr, δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας».

     Κυριαρχούν οι προσφορές

    Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στην ποιότητα, χωρίς να αγνοηθεί το γεγονός πως οι πελάτες που αγοράζουν ηλεκτρονικά τα αγαθά που επιθυμούν στην πλειονότητά τους παρακινούνται από τις χαμηλές τιμές.

    «Στο εμπόριο πλέον κυριαρχούν οι προσφορές. Σαφώς και δεν θα είμαστε ακριβοί. Δεν θα μπούμε όμως σε μια διαδικασία να «χτυπήσουμε» τις τιμές. Θέλουμε να είμαστε ποιοτικοί και σε αυτό συμφωνούμε με τις εταιρείες που ήδη επέλεξαν να τοποθετήσουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα μας» διευκρίνισε ο κ. Καλογεράκης.
    Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων εταιρείες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.

    Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα επιλέξουν τη νέα Marketplace πλατφόρμα του public.gr, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν – χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε online συστήματα – ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων, απολαμβάνοντας μεταξύ άλλων σημαντικά οφέλη, όπως:

    ˜      σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές,

    ˜      δυνατότητα προβολής του καταστήματός τους και των προϊόντων τους σε 41 εκατομμύρια online επισκέπτες και επιπροσθέτως υποστήριξη σε marketing, εκπαιδεύσεις και webinars, αξιοποιώντας την εμπειρία της ομάδας e-commerce του public.gr.

    Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάση το time promise κ.ά. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους έλληνες καταναλωτές.

    Με 39 ευρώ τον μήνα

    Το αντίτιμο για τη δημιουργία shop in a shop μέσα στο public.gr θα είναι 39 ευρώ τον μήνα, ανεξαρτήτως μεγέθους των εταιρειών αλλά και του τζίρου που θα κάνουν μέσω της πλατφόρμας των Public.

    Την πρωτοβουλία χαιρέτισαν ο πρόεδρος του GRECA (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου) κ. Φώτης Αντωνόπουλος και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Σταύρος Καφούνης. Και οι δύο υποστήριξαν ότι έλειπε μια τέτοια πρωτοβουλία από την αγορά και εκτίμησαν ότι θα αποτελέσει για τις εταιρείες που θα συμμετάσχουν στην πλατφόρμα μια καλή ευκαιρία για αυτές και για τους πελάτες τους.  

    Για την ανάδειξη του public.gr στο πρώτο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, η οποία προσφέρει σε επίπεδο τεχνολογίας την κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα. Η Mirakl διαθέτει εμπειρία 45 και πλέον ετών σε θέματα marketplace έχοντας συνεργαστεί με γνωστούς retailers ανά τον κόσμο, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty κ.ά. 

    Η Public ανήκει στον όμιλο Olympia, σήμερα λειτουργεί 49 καταστήματα στην Ελλάδα, 4 στην Κύπρο και 2 online καταστήματα. Απασχολεί 1.700 εργαζομένους και προσφέρει 1.156.000 διαφορετικά προϊόντα σε τομείς όπως κινητή τηλεφωνία, βιβλία, γραφική ύλη, παιχνίδια κ.ά.

    HeliosPlus

    Οικονομία