• Αναζήτηση
  • Pay TV από τη Wind με νέα συνδρομητική πλατφόρμα

    Δυναμική είσοδο στην αγορά Pay TV έκανε η Wind πριν από λίγες ημέρες, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση για συνδρομητική τηλεόραση, τη Wind Vision. Με την προσθήκη της τηλεοπτικής πλατφόρμας, η Wind πλέον προσφέρει στους πελάτες της όλη την γκάμα των υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, κινητή, σταθερή τηλεφωνία και Internet, τηλεόραση.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Δυναμική είσοδο στην αγορά Pay TV έκανε η Wind πριν από λίγες ημέρες, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση για συνδρομητική τηλεόραση, τη Wind Vision. Με την προσθήκη της τηλεοπτικής πλατφόρμας, η Wind πλέον προσφέρει στους πελάτες της όλη την γκάμα των υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, κινητή, σταθερή τηλεφωνία και Internet, τηλεόραση.

    «Η είσοδός μας στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, με τη νέα υπηρεσία Wind Vision, αποτελεί έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης που έρχεται να προστεθεί στον μετασχηματισμό της Wind
    » δήλωσε ο Νάσος Ζαρκαλής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind.
    Οι συνέργειες, εμπορικές και τεχνολογικές, της στρατηγικής αυτής κίνησης είναι σημαντικές και ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της Wind, η οποία εδώ και δύο χρόνια τρέχει μπροστά από την αγορά τηλεπικοινωνιών και αναπτύσσεται με γοργότερους ρυθμούς.

    Ανοδική πορεία

    Το 2017 αποδείχθηκε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη Wind, σφραγίζοντας την αναπτυξιακή τροχιά στην οποία η εταιρεία έχει εισέλθει ήδη από το 2015, καθώς υπήρξε ο δεύτερος συνεχόμενος χρόνος επιταχυνόμενης ανάπτυξης, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ανοδική πορεία και το 2018. Μάλιστα σε πρόσφατες δηλώσεις του προς τα ΜΜΕ, ο επικεφαλής της Wind κ. Ζαρκαλής τόνισε με βεβαιότητα ότι και εφέτος η Wind θα κλείσει με άνοδο στους οικονομικούς της δείκτες.
    Η εταιρεία το 2017 παρουσίασε ταυτόχρονη αύξηση σε τζίρο και λειτουργική κερδοφορία, πετυχαίνοντας έσοδα 494 εκατ. ευρώ και EBITDA 102,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 3,9% και 13,4% αντίστοιχα. Ιδιαίτερη σημασία για τις επόμενες κινήσεις της Wind έχει και η ισχυρή ρευστότητα της εταιρείας, καθώς στα ταμεία της βρίσκονται σήμερα 150 εκατ. ευρώ, με τα οποία όχι μόνο χρηματοδοτεί τις επενδύσεις της σε υποδομές νέας γενιάς αλλά και αξιολογεί ευκαιρίες στην αγορά, όπως ανέφερε ο κ. Ζαρκαλής.

    Επενδύσεις

    Οι επενδύσεις της Wind την προηγούμενη χρονιά άγγιξαν τα 95 εκατ. ευρώ, με τα κεφάλαια να χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο για την περαιτέρω ανάπτυξη των δικτύων νέας γενιάς στην κινητή (4G) και στη σταθερή (VDSL, FTTx). Το 2018 οι επενδύσεις αναμένεται να κινηθούν μεταξύ 95 και 105 εκατ. ευρώ και θα επικεντρωθούν στην εντατική επέκταση των υποδομών νέας γενιάς, ενώ μέρος τους θα συνεχίσει να κατευθύνεται στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, όπου η Wind φιλοδοξεί να ξεχωρίσει σύντομα με τη νέα της υπηρεσία Wind Vision.
    Δεδομένου ότι η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στη χώρα μας είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη, μόλις 25%, ενώ ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι 60%, είναι προφανές ότι υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης και η Wind μπορεί να μπαίνει στην αγορά Pay TV τελευταία, ωστόσο η νέα υπηρεσία της έχει ήδη κάνει αίσθηση, καθώς αξιοποιεί τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία μετάδοσης τηλεοπτικών δεδομένων σε συνδυασμό με δυνατές συνεργασίες σε επίπεδο περιεχομένου.
    Είναι χαρακτηριστικό ότι το Netflix, ο παγκόσμιος κολοσσός τηλεοπτικού περιεχομένου, επέλεξε να συνεργαστεί με τη Wind Vision και για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Netflix ενσωματώθηκε στο περιβάλλον μιας συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας.
    Αντίστοιχα, διευρυμένη είναι και η συνεργασία της Wind με την Google, καθώς η Wind Vision είναι η πρώτη συνδρομητική πλατφόρμα που είναι Android TV, προσφέροντας μια σειρά από εξελιγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά.

    Νέα εμπειρία τηλεόρασης

    «Εχοντας εργαστεί εντατικά για ενάμιση χρόνο και μέσα από σημαντικές επενδύσεις, παρουσιάζουμε σήμερα έναν νέο, τελείως διαφορετικό τρόπο να βλέπεις τηλεόραση και βίντεο περιεχόμενο. Μια νέα εμπειρία τηλεόρασης που παντρεύει τον κόσμο του Internet και της τηλεόρασης σε ένα περιβάλλον που ενσωματώνει όλες τις επιλογές και συνδέει νοικοκυριά και μεμονωμένους χρήστες με το περιεχόμενο που επιθυμούν, όποτε το επιθυμούν και από όποια συσκευή επιθυμούν. Η Wind Vision είναι ο νέος τρόπος να βλέπεις τηλεόραση» δηλώνει ο κ. Ζαρκαλής.
    Η διείσδυση του Internet, σε συνδυασμό με την εκρηκτική άνοδο των social media, τη χρήση των smartphones και των tablets αλλά και τις υποδομές νέας γενιάς που πλέον έχουν στη διάθεσή τους οι καταναλωτές, ώστε να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο βίντεο με πολύ υψηλές ταχύτητες ακόμα και από το κινητό τους, έχουν αλλάξει τελείως τον τρόπο που καταναλώνουν τηλεοπτικό περιεχόμενο, ακόμα και στη χώρα μας.

    Wind Vision, με Netflix, Google και NovaSports

    Ως υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης, η Wind Vision δεν απαιτεί δορυφορικό πιάτο και έρχεται με τον πιο μικρό, κομψό εξοπλισμό της αγοράς για εξαιρετικές επιδόσεις στη μετάδοση του τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω του δικτύου Internet της Wind. Καλά ως εδώ, αλλά από το περιεχόμενο τι να προσδοκούν οι καταναλωτές;
    Περιλαμβάνει 60 συνδρομητικά κανάλια και όλα τα ελεύθερα ψηφιακά, περισσότερες από 3.000 εφαρμογές και παιχνίδια, ενσωματωμένο Netflix και όλα τα κανάλια Novasports. προσφέρει ακόμη περισσότερο ψυχαγωγικό περιεχόμενο για όλη την οικογένεια μέσα από διεθνείς παρόχους περιεχομένου, όπως η Fox, η Disney, το National Geographic, ενώ και το Google Movies είναι διαθέσιμο στη Wind Vision για άμεση πρόσβαση σε ταινίες.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία