• Αναζήτηση
  • Για την (χαμένη) τιμή της… TV

    Λένε ότι η αρνητική δημοσιότητα αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για ένα πρόγραμμα. Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση του νέου παιχνιδιού σχέσεων του ΑΝΤ1, «Game of love».

    Για την (χαμένη) τιμή της… TV | tovima.gr
    Λένε ότι η αρνητική δημοσιότητα αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για ένα πρόγραμμα. Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση του νέου παιχνιδιού σχέσεων του ΑΝΤ1, «Game of love». Από τα πρώτα λεπτά προβολής του το ερωτικό παιχνίδι προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στα social media τόσο για το περιεχόμενό του όσο και για τους παίκτες, με κάποιους να ζητούν την παρέμβαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης. Από τον ΑΝΤ1 σχολιάζουν ότι δεν υπάρχει προς το παρόν σκέψη μετακίνησης του προγράμματος στη late night ζώνη.
    Το κανάλι του Αμαρουσίου θυμήθηκε το πρόγραμμά του τη δεκαετία του 2000, όταν έφερε στην Ελλάδα το πρώτο παιχνίδι εγκλεισμού, «Big Brother», το οποίο είχε και πάλι προκαλέσει τις αντιδράσεις του κοινού. Εφέτος ακολούθησε τα χνάρια του Σκάι και ελέω ανταγωνισμού – το κανάλι του Φαλήρου προβάλλει το «Power of love», πρόγραμμα αντίστοιχου περιεχομένου – απάντησε με ένα ακόμα πιο trash πρόγραμμα. Πάντως το «Game of love» δεν τυγχάνει της ίδιας ανταπόκρισης στους πίνακες της Nielsen σε σχέση με το Twitter, καθώς τα ποσοστά του την πρώτη εβδομάδα προβολής του κινούνται γύρω στο 8,5%, την ώρα που οι σειρές του Alpha σημειώνουν διπλάσια ποσοστά. Ο οποίος Alpha δεν θαμπώθηκε από τα «πυροτεχνήματα» της περυσινής σεζόν και δεν ενέταξε στο πρόγραμμά του reality.
    Την ίδια ώρα το «Survivor» μπορεί να φιγουράρει καθημερινά στην πρώτη θέση στους πίνακες της Nielsen και να είναι νούμερο 1 trend στο Twitter, όμως τα ποσοστά του δεν είναι το ίδιο εντυπωσιακά όσο πέρυσι. Την προηγούμενη εβδομάδα το τηλεπαιχνίδι επιβίωσης κινήθηκε στο 20%-25%, ενώ μόνο την Τετάρτη κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα του 30%.
    Γνώμες