• Αναζήτηση
  • Αγορά ηλεκτρονικού εισιτηρίου με κάρτες – Τι γίνεται με τις μπάρες;

    Σύμφωνα με την «Καθημερινή» της Κυριακής, ο ΟΑΣΑ προσπαθεί να επισπεύσει τις διαδικασίες έκδοσης εισιτηρίων και για αυτόν τον λόγο ενεργοποιεί τη δυνατότητα για αγορά εισιτηρίων με χρήση καρτών.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Με… αργά αλλά σταθερά βήματα φαίνεται πως ολοκληρώνεται η είσοδος στη νέα ηλεκτρονική εποχή των ΜΜΜ.

    Μετά από αρκετές καθυστερήσεις και αναβολές και με το χρονοδιάγραμμα να έχει εκτροχιαστεί εντελώς, αλλά και με τις πύλες να μην έχουν κλείσει σε όλους τους σταθμούς, αρχίζει μια νέα διευκόλυνση στους επιβάτες. Πρόκειται για την αγορά ηλεκτρονικού εισιτηρίου με τη χρήση πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας από τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης.

    Σύμφωνα με την «Καθημερινή» της Κυριακής, ο ΟΑΣΑ προσπαθεί να επισπεύσει τις διαδικασίες έκδοσης εισιτηρίων και για αυτόν τον λόγο ενεργοποιεί τη δυνατότητα για αγορά εισιτηρίων με χρήση καρτών.

    Το όλο εγχείρημα θα λειτουργήσει αρχικά σε 100 Αυτόματα Μηχανήματα Εκδοσης Καρτών, τα οποία θα βρίσκονται σε 35 σταθμούς των γραμμών 2 και 3 του μετρό. Στόχος αποτελεί στη συνέχεια να παρέχεται αυτή η δυνατότητα και στα 300 ΑΜΕΚ που υπάρχουν.

    Σημειώνεται αυτό δεν ήταν εφικτό μέχρι πρότινος και για συναλλαγές με κάρτες όσοι επιθυμούσαν έπρεπε να πηγαίνουν στα φυσικά σημεία πώλησης, τα εκδοτήρια.

    Σύμφωνα και πάλι με την «Καθημερινή», η καθυστέρηση στην αποστολή καρτών ελεύθερης διέλευσης (σε ΑμεΑ και ανέργους) -όπου είναι και ο λόγος που σε όσους σταθμούς έχουν κλείσει οι μπάρες έχουν μείνει κάποιες ανοιχτές- οφείλεται σε προβλήματα της εταιρείας, η οποία έχει αναλάβει να εκδώσει της κάρτες.

    Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο ΟΑΣΑ, έχουν ολοκληρωθεί τουλάχιστον 120.000 αιτήσεις για κάρτες ΑμεΑ και ανέργων, με τις 95.000 εξ αυτών να ανήκουν σε ανέργους.

    Από αυτές τις κάρτες οι περίπου 50.000 έχουν ενεργοποιηθεί. Τα στοιχεία αναφέρουν πως ο ΟΑΣΑ να έχει εκδώσει 950.000 κάρτες (προσωποποιημένες και απρόσωπες όλων των κατηγοριών και τύπων), με τις 700.000 από αυτές να είναι προσωποποιημένες.

    Μια ακόμα εκκρεμότητα αποτελεί η αναβάθμιση των παλιών εκδοτικών μηχανημάτων. Αυτό, γιατί τα νέα μηχανήματα που έχουν τοποθετηθεί σε όλους τους σταθμούς δεν αρκούν για την εξυπηρέτηση του όγκου των επιβατών με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολύ μεγάλες ουρές ακόμα και στα ηλεκτρονικά μηχανήματα, ειδικότερα στους πολυσύχναστους σταθμούς.

    Πότε θα κλείσουν οι μπάρες

    Όσον αφορά το κλείσιμο των πυλών, αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο διάστημα σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς, ενώ θα κλείσουν και οι μπάρες για ΑμεΑ και ανέργους. Η διαδικασία μάλιστα δεν αποκλείεται να ξεκινήσει και εντός της επόμενης εβδομάδας.

    Μάλιστα για το κλείσιμο στις μπάρες της γραμμής 1 του ηλεκτρικού, ο κύριος λόγος που στις περισσότερες είναι ακόμα ανοιχτές όλες είναι το περιορισμένο προσωπικό, αφού δεν επαρκεί ο αριθμός των σταθμαρχών για να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες που θα δημιουργηθούν όταν κλείσουν οριστικά όλες οι πύλες.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι από τους 24 συνολικά σταθμούς της γραμμής 1 (Πειραιάς – Κηφισιά), μόλις σε τέσσερις έχουν «κλείσει» οι πύλες. Αυτοί είναι οι σταθμοί Ταύρος, Αγιος Νικόλαος, ΚΑΤ και Μαρούσι.

    Όσον αφορά το μετρό, από τους 41 σταθμούς των γραμμών 2 και 3, κλειστές πύλες διαθέτουν οι 27.

    Συγκεκριμένα για τη γραμμή 2 (Ανθούπολη – Ελληνικό): Ανθούπολη, Αγιος Αντώνιος, Σεπόλια, Σταθμός Λαρίσης, Μεταξουργείο, Σύνταγμα, Ακρόπολη, Νέος Κόσμος, Αγιος Ιωάννης, Αγιος Δημήτριος, Ελληνικό, Συγγρού-Φιξ, Δάφνη, Πανεπιστήμιο

    Ενώ στη γραμμή 3 (Αγία Μαρίνα – Αεροδρόμιο): Αγία Μαρίνα, Αιγάλεω, Ελαιώνας, Κεραμεικός, Σύνταγμα, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Πανόρμου, Κατεχάκη, Εθν. Αμυνα, Χαλάνδρι, Δουκ. Πλακεντίας, Αεροδρόμιο.

    Οικονομία