• Αναζήτηση
  • Τράπεζα Πειραιώς: Εξυπηρέτηση σε άτομα με ειδικές ικανότητες

    Στο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα «e-branch» της Τράπεζας Πειραιώς στους Αμπελόκηπους ξεναγήθηκαν μέλη προεδρείων Εθνικών Αναπηρικών Ομοσπονδιών (Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών, Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδας, Ελληνική Ομοσπονδία Κινητικά Αναπήρων), καθώς και αντιπροσωπεία της ΕΣΑμεΑ, ώστε να ενημερωθούν για τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει η τράπεζα για τα άτομα με αναπηρία.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Στο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα «e-branch» της Τράπεζας Πειραιώς στους Αμπελόκηπους ξεναγήθηκαν μέλη προεδρείων Εθνικών Αναπηρικών Ομοσπονδιών (Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών, Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδας, Ελληνική Ομοσπονδία Κινητικά Αναπήρων), καθώς και αντιπροσωπεία της ΕΣΑμεΑ, ώστε να ενημερωθούν για τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει η τράπεζα για τα άτομα με αναπηρία.
    Από την πλευρά της τράπεζας παρευρέθηκαν ο διευθύνων σύμβουλος κ. Χρ. Μεγάλου, ο ανώτερος γενικός διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής κ. Β. Κουτεντάκης, ο γενικός διευθυντής Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας κ. Στ. Μυτιληναίος και ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Δικτύου Αττικής κ. Μ. Πουλάκης.
    Στο «e-branch» παρέχεται σειρά ειδικών υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης και ακοής. Για παράδειγμα, παρέχεται διενέργεια συναλλαγών ταμείου για πρώτη φορά χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση», όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω video-κλήσης με έμπειρο ταμία της τράπεζας. Παράλληλα, είναι πλήρως προσβάσιμο σε χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία