• Αναζήτηση
  • AEGEAN: 2,4 εκατ. επιβάτες το πρώτο τρίμηνο του 2018

    Συνολική αύξηση 12% σημείωσε το πρώτο τρίμηνο του 2018 η επιβατική κίνηση της AEGEAN και της Olympic Air, φτάνοντας τους 2,4 εκατ. επιβάτες.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Συνολική αύξηση 12% σημείωσε το πρώτο τρίμηνο του 2018 η επιβατική κίνηση της AEGEAN και της Olympic Air, φτάνοντας τους 2,4 εκατ. επιβάτες.
    Η επένδυση της εταιρείας στην ενίσχυση του δικτύου της κατά τη χειμερινή περίοδο, με στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν, φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς.
    Αξιοσημείωτη είναι η άνοδος κατά 16% της επιβατικής κίνησης στο δίκτυο εξωτερικού κατά τους τρεις πρώτους μήνες του έτους.
    Συγκεκριμένα, η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν 1,1 εκατ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού, με αύξηση 9%, ενώ έφτασε τα 1,3 εκατ. επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού.
    Βελτίωση παρουσίασε επίσης η μέση πληρότητα, η οποία ανήλθε σε 81,2% από 76,8% κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2017.
    Ξεχωρίζουν βεβαίως οι επιδόσεις της αεροπορικής εταιρείας στη βάση της Αθήνας, όπου η συνολική αύξηση της επιβατικής κίνησης ανήλθε σε 13%, τη στιγμή που συνολικά η αύξηση του αεροδρομίου κινήθηκε στο 8%.
    Με την υποστήριξη και την επέκταση του αριθμού των προορισμών για την χαμηλή περίοδο, πέτυχε στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών αύξηση 18% στην κίνηση εξωτερικού, αλλά και 9% στο δίκτυο εσωτερικού.
    Μετά την εμπειρία έξι και πλέον ετών χειμερινής δραστηριότητας με απευθείας πτήσεις εξωτερικού από την Καλαμάτα σε συνεργασία με την Costa Navarino, η νέα σημαντική προσπάθεια για τόνωση του τουριστικού ρεύματος έγινε από την Κρήτη και συγκεκριμένα από το Ηράκλειο.
    Με την συμφωνία και συνεργασία εξειδικευμένων Tour Operators που διαμόρφωσαν και διέθεσαν το προϊόν, πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά στο διάστημα Νοεμβρίου-Απριλίου, πτήσεις για προορισμούς σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία και Γαλλία.
    Για πρώτη προσπάθεια, οι πληρότητες ήταν ικανοποιητικές, φυσικά με ειδικούς χαμηλούς ναύλους, και η δραστηριότητα θα επαναληφθεί και την χειμερινή περίοδο 2018/2019.
    «Η μεγαλύτερη αξιοποίηση του δυναμικού όλων εμάς στον τουρισμό και  το χειμώνα είναι κρίσιμη για την Εταιρεία αλλά και για τη χώρα. Απαιτεί όμως δημιουργικότητα, νέες συνεργασίες, επιχειρηματικό ρίσκο και συχνά αρχικό κόστος, για να προσεγγίσουμε σταδιακά την επιτυχία χωρών όπως η Πορτογαλία σε χειμερινή τουριστική δραστηριότητα. Εμείς κάθε χρόνο, προσπαθούμε, όσο μπορούμε, να κάνουμε κάτι περισσότερο γιατί ξέρουμε ότι μόνο έτσι θα συνεχίζουν να γίνονται επενδύσεις σε νέες ποιοτικές τουριστικές μονάδες, σε απαραίτητες υποδομές και φυσικά σε σύγχρονα  καινούργια αεροπλάνα. Απαιτούνται όμως και οι κατάλληλες προσαρμογές στις πολιτικές: Ο ΦΠΑ επιβατικών μεταφορών εσωτερικού του 24%, τριπλάσιος πλέον από το μέσο όρο της Νότιας Ευρώπης, το νέο τέλος διανυκτέρευσης στη διαμονή και η καθολική απουσία  χαμηλότερων τελών στα αεροδρόμια ειδικά για την χειμερινή περίοδο, κινδυνεύουν να ακυρώσουν αυτές τις προσπάθειες. Η άμεση προσαρμογή και εφαρμογή τους, τουλάχιστον σε «εξυπνότερη», εποχικά διαφοροποιημένη βάση, είναι απαραίτητη» σχολίασε ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN.
    Κοινωνία