• Αναζήτηση
  • Formula1: Τα ελαστικά που χρησιμοποίησαν οι ομάδες στο Μπαχρέιν

    Τα ελαστικά και οι επιλογές της γόμας έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην προχθεσινή νίκη του Φέτελ με το μονοθέσιο της Ferrari. Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς κατέληξε σ' ένα συναρπαστικό παιχνίδι, γάτας με ποντικιού μεταξύ Ferrari και Mercedes. Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ κράτησε πίσω του στο φινάλε τις Mercedes των Χάμιλτον και Μπότας, χρησιμοποιώντας το ίδιο σετ μαλακής γόμας για 39 γύρους.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Τα ελαστικά και οι επιλογές της γόμας έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην προχθεσινή νίκη του Φέτελ με το μονοθέσιο της Ferrari. Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς κατέληξε σ’ ένα συναρπαστικό παιχνίδι, γάτας με ποντικιού μεταξύ Ferrari και Mercedes. Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ κράτησε πίσω του στο φινάλε τις Mercedes των Χάμιλτον και Μπότας, χρησιμοποιώντας το ίδιο σετ μαλακής γόμας για 39 γύρους.

    Η διαχείριση ελαστικών ήταν το κλειδί στην νίκη του Φέτελ. Ο οδηγός της Ferrari αξιοποίησε ένα φρέσκο σετ ελαστικών μαλακής γόμας που άντεξε για 39 γύρους κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί κατά τη διάρκεια του τριημέρου.

    Οι αντίπαλοί του χρησιμοποιούσαν αμφότεροι πιο φρέσκα ελαστικά, μέσης γόμας.

    Η στρατηγική έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στον αγώνα, με τον Χάμιλτον να είναι ο μόνος από τους 10 πρώτους οδηγούς που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα.

    Ο Βρετανός όπως και ο έτερος οδηγός της Mercedes, ο Βάλτερι Μπότας έβαλε τη μέση γόμα όντας σε στρατηγική μιας αλλαγής.

    Είδαμε ευρεία ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών. Οι πρώτοι οχτώ στην τελική κατάταξη υιοθέτησαν διαφορετικές στρατηγικές αξιοποίησης των ελαστικών.

    Αθλητισμός