• Αναζήτηση
  • Με φόρα από το παρελθόν

    Το µουσείο της Mercedes-Benz στη γενέθλια πόλη της αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους φίλους του αυτοκινήτου στη γηραιά ήπειρο.

    Κιούσης Βαγγέλης
    Το µουσείο της Mercedes-Benz στη γενέθλια πόλη της αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους φίλους του αυτοκινήτου στη γηραιά ήπειρο. Πέρα δε από τα μόνιμα εκθέματα που αντικατοπτρίζουν την πρόοδο της τεχνολογίας τα τελευταία 130 χρόνια – στο αίθριο, στις αίθουσες των συλλογών, στη στροφή των ηρώων, στις αίθουσες των μύθων και αλλού -, ειδικές θεματικές εκθέσεις στρέφουν τους προβολείς σε συγκεκριμένες περιόδους της Ιστορίας όπως, για παράδειγμα, οι πέντε δεκαετίες δημιουργίας της AMG. Η επισκεψιμότητα της εν λόγω διοργάνωσης ξεπέρασε κάθε προσδοκία, σε βαθμό μάλιστα που οι διοργανωτές αποφάσισαν να της δώσουν παράταση και για έβδομο μήνα, καθώς εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο του 2017.
    «Επεκτείνουμε τη διάρκειά της για επιπλέον τέσσερις εβδομάδες, έως τις 6 Μαΐου, ώστε να δώσουμε σε περισσότερους επισκέπτες μας την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία της AMG» επισημαίνει ο Μπένεντικτ Βάιλερ, επιμελητής της έκθεσης «50 χρόνια AMG», την οποία έχουν ήδη επισκεφθεί περισσότερα από 150.000 άτομα.
    Χωρισμένη σε τέσσερις ενότητες (τους αγώνες, τα μοντέλα παραγωγής υψηλών επιδόσεων, την τεχνολογία και το μέλλον) η συγκεκριμένη διοργάνωση φιλοξένησε αρχικά οκτώ αυτοκίνητα (τρία αγωνιστικά και πέντε μοντέλα παραγωγής) και ισάριθμους κινητήρες – από αυτούς άλλωστε ξεκίνησαν το 1967 οι Χανς Βέρνερ Αουφρεχτ και Ερχαρντ Μέλχερ τον μύθο της AMG -, ενώ στην τελευταία φάση της εμπλουτίζεται με άλλα πέντε αυτοκίνητα από τη σειρά Mercedes-AMG Black Series (τις SLK 55 του 2006, CLK 63 του 2007, SL 65 του 2008, C 63 του 2011, SLS AMG Coupé του 2012) αλλά και τη CLK DTM Coupé, η οποία έχει παραχθεί σε μόλις 100 «αντίτυπα».
    Το παλαιότερο έκθεμα της συγκεκριμένης έκθεσης είναι η εμβληματική κατακόκκινη AMG 300 SEL 6.8 του 1969, η οποία πρωταγωνίστησε στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Σπα στο Βέλγιο το 1971, ενώ το νεότερο είναι η Mercedes-AMG Project ONE, ένα hypercar με plug-in υβριδικό σύνολο – V6 κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες – και απόδοση μεγαλύτερη των 1.000 ίππων. Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει επίσης η έκδοση παραγωγής της Mercedes-AMG GT-R, στην οποία βασίζεται και το νέο safety car της Formula 1 για το 2018.

    * Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino το Σάββατο 7 Απριλίου 2018.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    BHMAgazino