• Αναζήτηση
  • Ερευνα: Τι ενοχλεί τους έλληνες στα Μέσα Μεταφοράς

    Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς επιλέγει για τις μετακινήσεις του ο μισός πληθυσμός της Αττικής με τους περισσότερους απ΄ αυτούς να προτιμούν τα λεωφορεία, σύμφωνα με γενική έρευνα της εταιρείας MARC. Πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τα δημόσια μέσα μεταφοράς στην περιοχή τους δηλώνει το 46% των ερωτώμενων, με τους χρήστες του μετρού και του ηλεκτρικού να μιλούν με πιο θερμά λόγια. Η αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων πρώτη στη λίστα με τις βελτιώσεις που ζητούν οι πολίτες.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς επιλέγει για τις μετακινήσεις του το 50% του πληθυσμού της Αττικής με τους περισσότερους απ΄ αυτούς να προτιμούν τα λεωφορεία. Πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τα δημόσια μέσα μεταφοράς στην περιοχή τους δηλώνει το 46% των ερωτώμενων, με τους χρήστες του μετρού και του ηλεκτρικού να μιλούν με πιο θερμά λόγια. Η αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων πρώτη στη λίστα με τις βελτιώσεις που ζητούν οι πολίτες.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με γενική έρευνα της εταιρείας MARC που έγινε για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής σε συνεργασία με το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αθήνας (ΕΚΑ), τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς επιλέγει για τις μετακινήσεις του ο μισός πληθυσμός της Αττικής με τους περισσότερους απ΄ αυτούς να προτιμούν τα λεωφορεία.

    Κατά τη διάρκεια συνάντησης των διοικήσεων του ΟΑΣΑ και του ΕΚΑ στα γραφεία του Οργανισμού που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη, παρουσιάστηκε το σκέλος της έρευνας που αναφέρεται στις μετακινήσεις.

    Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, το 26% των συμμετεχόντων μετακινείται συχνά με λεωφορεία, το 20% χρησιμοποιεί το Μετρό ή/και τον Ηλεκτρικό, το 1,5% τρόλεϊ και μόλις το 0,5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί ταξί για τις μετακινήσεις του.

    Πολύ ικανοποιημένοι οι επιβάτες του μετρό και του ηλεκτρικού

    Πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τα δημόσια μέσα μεταφοράς στην περιοχή τους δηλώνει το 46% των ερωτώμενων. Μάλιστα, όσοι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς καταγράφουν μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποίησης (48,2%) από όσους δεν τα χρησιμοποιούν συνήθως (43,9%).

    Περισσότερο ικανοποιημένοι από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εμφανίζονται όσοι χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις του το Μετρό και τον Ηλεκτρικό.

    Περισσότερα δρομολόγια ζητούν πρωτίστως

    Στην ερώτηση «τι θα θέλατε να βελτιωθεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ώστε να τα προτιμάτε περισσότερο;» το 63,8% απάντησε η συχνότητα των δρομολογίων, το 13,5% η χρονική ακρίβεια των προγραμματισμένων δρομολογίων, το 10,4% το κόστος του εισιτηρίου, το 10% η επέκταση του δικτύου, το 5,8% η ανανέωση του στόλου, το 4,5% η διασύνδεση των μέσων μεταφοράς και το 3,3% η αύξηση της ταχύτητας των μετακινήσεων.

    ΟΑΣΑ: Στόχος η υπεράσπιση του δημόσιου αγαθού της μετακίνησης των πολιτών

    «Ήταν πολύ σημαντική συνάντηση ως συνέχεια της σχετικής ημερίδας που πραγματοποίησε τον περασμένο Δεκέμβριο το ΕΚΑ με τη συμμετοχή και της Διοίκησης του ΟΑΣΑ. Και οι δύο πλευρές συμφωνήσαμε πως η συνεργασία μας πρέπει να συνεχιστεί στην κατεύθυνση της υπεράσπισης του δημόσιου αγαθού της μετακίνησης των πολιτών» δήλωσε ο πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης.

    «Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το ΕΚΑ που δηλώνει αρωγός και θέτει τις δυνάμεις του στις προσπάθειές μας για τον εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών και τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας και κυρίως των εργαζομένων. Σε αυτήν την προσπάθεια θα μας βοηθήσουν τα στοιχεία της έρευνας, τα οποία ασφαλώς και θα λάβουμε σοβαρά υπόψη» πρόσθεσε.

    Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Ιωάννης Σκουμπούρης δήλωσε τα εξής: «Ο ΟΑΣΑ, ξεπερνώντας τις όποιες δυσκολίες, έχει καταφέρει να μην παρεκκλίνει της βασικής του αποστολής, ήτοι της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και της εφαρμογής κοινωνικών πολιτικών προς ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.»

    » Την τρέχουσα περίοδο ολοκληρώνεται η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, το οποίο αποτελεί τη σπουδαιότερη θετική εξέλιξη, εδώ και δεκαετίες, στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με τεράστια οφέλη, τόσο για τους επιβάτες, όσο και τους συγκοινωνιακούς φορείς».

    Κοινωνία