Μιλώντας εν έτει 2018 για την τρίτη κατά σειρά γενιά ενός SUV και δη premium αντιλαμβάνεσαι πως η επιλογή της BMW να εισέλθει σε μια υπό διαμόρφωση κατηγορία, τοποθετώντας επί της ουσίας τον θεμέλιο λίθο της, δικαιώθηκε.
Τότε ήταν η X5, η οποία αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος για τη βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία και το ζητούμενο για όσους θέλησαν να μεταφέρουν μερικά εκατοστά πάνω από το έδαφος, χαρακτηριστικά που μέχρι τότε αποτελούσαν αποκλειστικό προνόμιο συμβατικών τετράθυρων κατασκευών.
Η αυγή της νέας χιλιετίας βρήκε την BMW με ένα ακόμα όχημα ελεύθερου χρόνου, μικρότερο σε διαστάσεις αλλά εξίσου μοναδικό σε προδιαγραφές, το οποίο έφερε το όνειρο απόκτησης ενός πολυτελούς SUV ακόμα πιο κοντά. Ο λόγος για την άσημη εκείνη την εποχή Χ3.

Από το χθες στο σήμερα

Σχεδόν 15 χρονιά μετά, η X3 παραμένει ένας από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης των Βαυαρών. Μια σταθερά όχι μόνο για την ίδια την γκάμα τους αλλά και για εκείνες τις προτάσεις του ανταγωνισμού που διεκδικούν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τον τίτλο του premium.
Ενδεχομένως η εξέλιξη των τελευταίων ετών να μην αποτυπώνεται με την ένταση που θα περίμενε κανείς στις επιφάνειες του αμαξώματός της, ωστόσο δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η νέα X3 εξακολουθεί να αποτελεί μια εντυπωσιακά ανώτερη κατασκευή.
Για τους μυημένους στις σχεδιαστικές συνήθειες της BMW, το μακρύ ρύγχος με την προτεταμένη μάσκα «νεφρών» αρκεί για να δηλώσει το πέρασμα του αυτοκινήτου σε μια νέα, πολλά υποσχόμενη εποχή.
Οι προβολείς και τα φωτιστικά σώματα του πίσω τμήματος συνηγορούν στο ίδιο συμπέρασμα, πριν οι ίδιες οι διαστάσεις του αμαξώματος μετατρέψουν τις αρχικές ενδείξεις σε αποδείξεις.
Αξίζει, λοιπόν, να σημειωθεί πως η νέα BMW X3 φτάνει πλέον τα 4,72 μέτρα με την αύξηση στο συνολικό μήκος και το μεταξόνιο να αγγίζει τα έξι εκατοστά.
Αντίθετη πορεία ακολούθησε ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας όπως και το συνολικό βάρος, όχι όμως και η απόσταση των μεταλλικών επιφανειών του αμαξώματος από το έδαφος, η οποία εξακολουθεί να υπερβαίνει τα 20 εκατοστά, υποδηλώνοντας τις ικανότητες του αυτοκινήτου μακριά από την άσφαλτο.

Ανώτερο είδος

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι εκείνη που θα περίμενες να αντικρίσεις από μια BMW με το μέγεθος και τις προδιαγραφές της νέας X3. Πέρα από τη δεδομένη ποιότητα των υλικών και την άνεση που εξασφαλίζει ο μακρύς κατάλογος του εξοπλισμού σε συνδυασμό με τους εξίσου γενναιόδωρους χώρους, οφείλεις να αναγνωρίσεις το προηγμένο τεχνολογικά προφίλ του αυτοκινήτου.
Στο σύνολό τους οι εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας προέρχονται από την επίσης νέα BMW Σειρά 5, εξασφαλίζοντας εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας αλλά και χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης.
Βέβαια, η νέα BMW X3 έχει τις απαντήσεις ακόμα και στην περίπτωση που θελήσεις να παρακάμψεις οτιδήποτε αμφισβητεί τον κυρίαρχο ρόλο του οδηγού, ανακτώντας τον απόλυτο έλεγχο. Προφανώς η έκδοση diesel των δύο λίτρων με την «ταπεινή» απόδοση των 190 ίππων δεν συνιστά την κορυφαία της νεοσύστατης γκάμας του αυτοκινήτου, αλλά μια εξαιρετικά συμφέρουσα πρόταση που μεταξύ άλλων φέρει τον τίτλο της πιο προσιτής.
Αλλωστε, με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων και το αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης xDrive να εγγυώνται την καλύτερη δυνατή διαχείριση των 400 Nm ροπής, οι επιδόσεις συμβαδίζουν αρμονικά με την αποδοτικότητα, καθιστώντας τη δίλιτρη-πετρελαιοκίνητη X3 ως τη βέλτιστη επιλογή.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ