• Αναζήτηση
  • Εφαρμογή για φόρτιση «έξυπνων» καρτών από τον ΟΑΣΑ

    Τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα μετατρέπονται σε αυτόματα σημεία επαναφόρτισης των «έξυπνων» προσωποποιημένων καρτών για τις μετακινήσεις με τα μέσα μεταφοράς της πρωτεύουσας.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα μετατρέπονται σε αυτόματα σημεία επαναφόρτισης των «έξυπνων» προσωποποιημένων καρτών για τις μετακινήσεις με τα μέσα μεταφοράς της πρωτεύουσας.
    Στη διάθεση του επιβατικού κοινού, που διαθέτει συσκευή με λειτουργικό Android και τεχνολογία NFC, είναι το νέο application του ΟΑΣΑ για ο ηλεκτρονικό εισιτήριο ATH.ENA Card.
    Μέσω της εφαρμογής, που είναι διαθέσιμη στο Play Store, δίνεται η δυνατότητα φόρτισης κι επαναφόρτισης με προϊόντα κομίστρου της προσωποποιημένης κάρτας, χωρίς να χρειάζεται μετάβαση σε κάποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα αυτόματης έκδοσης.
    Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Ιωάννης Σκουμπούρης δήλωσε σχετικά ότι «το ηλεκτρονικό εισιτήριο εκσυγχρονίζει τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εισάγοντας προηγμένες τεχνολογικές λύσεις. Με την εφαρμογή αυτή και σε συνεργασία με το τραπεζικό σύστημα, μετατρέπουμε εκατοντάδες χιλιάδες κινητά τηλέφωνα σε σημεία επαναφόρτισης προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card».
    Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή για «έξυπνα τηλέφωνα» ATH.ENA Card στον ακόλουθο σύνδεσμο: ATH.ENA Card – Android-Apps auf Google Play
    Τα βήματα για τη φόρτιση προσωποποιημένης ATH.ENA Card μέσω κινητού με τη χρήση τραπεζικής κάρτας
    1.Ο χρήστης κατεβάζει στο «έξυπνο» κινητό του τηλέφωνο την εφαρμογή «Athena Card Αpp», μέσω του Google Play, εφόσον το κινητό διαθέτει τεχνολογία NFC (Near Field Communication), η οποία επιτρέπει την ασύρματη μετάδοση δεδομένων σε μικρή απόσταση.
    2.Κάνει εισαγωγή με τον αριθμό κάρτας και τον κωδικό που έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr.  
    Σε περίπτωση που δεν έχει λογαριασμό, δημιουργεί έναν, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες.
    3.Μετέπειτα επιλέγει στην εφαρμογή τον τύπο κομίστρου που επιθυμεί.
    4.Ολοκληρώνει την αγορά μέσω διαδικτυακής τραπεζικής συναλλαγής και επιστρέφει στο αρχικό μενού της εφαρμογής, στο πεδίο «η κάρτα μου και η λήψη προϊόντος κομίστρου στην κάρτα».
    5.Στη συνέχεια ακουμπά την προσωποποιημένη κάρτα στο σημείο NFC του κινητού του τηλεφώνου και με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιείται η μεταφορά των προϊόντων στην κάρτα του.  
    Για τη διευκόλυνση των χρηστών, συνιστάται να ανατρέξουν στις οδηγίες του κινητού τους για το σωστό σημείο NFC, όπου πρέπει να ακουμπήσουν το τηλέφωνο.
    Κοινωνία